1.

آموزش الکترونیکی ریاضی مبتنی بر حل مسئله با طراحی نرم‌افزار جدید و بررسی تأثیر آن بر عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم

دوره 15، شماره 2، فروردین 1400، صفحه 207-222
محمد جعفرآبادی آشتیانی؛ منصور نعمانوف

2.

اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان

دوره 16، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 307-322
محمد احمدی ده قطب الدینی؛ مهدیه السادات حسینی زیدآباد؛ الهام محمودآبادی

3.

اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه پنجم شهرستان مرند

دوره 15، شماره 3، تیر 1400، صفحه 419-428
سودابه نیائی؛ علی ایمان زاده؛ شهرام واحدی

4.

ارزشیابی محتوای دوره‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه‌های تحت استاندارد اسکورم

دوره 13، شماره 1، دی 1397، صفحه 87-97
ندا غضنفری؛ علیرضا بادله

5.

ارزیابی «منابع حمایتی» سامانه درس‌افزار دانشگاه شهید بهشتی تهران بر اساس چهارچوب یادگیری الکترونیکی خان: تأملی بر تجارب دانشجویان

دوره 16، شماره 1، دی 1400، صفحه 71-80
پرستو علیخانی؛ مرتضی رضایی زاده؛ راضیه شاهوردی

6.

ارزیابی میزان شکاف دیجیتالی در آموزش متوسطه دوم شهر تبریز در شرایط کووید-19 و شناسایی عوامل مؤثر بر آن

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 553-570
کیومرث تقی پور؛ فیروز محمودی؛ میکائیل عباسی؛ مهری محمدی

7.

انتخاب کاربردهای اینترنت اشیا (IOT) در صنعت آموزش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین- بدترین

دوره 16، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 363-386
ایوب محمدیان؛ محمد بشیر صدیقی؛ محمد سرکانی

8.

بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی

دوره 16، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 237-248
مهران محمدی؛ زهره خوش نشین؛ نسرین محمدحسنی

9.

بررسی اثربخشی استفاده از محتوای الکترونیکی درس ریاضی بر یادگیری خودتنظیم و پیشرفت تحصیلی

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 649-656
نجف طهماسبی پور؛ فریده حمیدی؛ زهرا کاظمی

10.

بررسی تأثیر عوامل مؤثر کیفی بر منافع آموزش الکترونیکی با نقش میانجی رضایت درک‌شده و سودمندی درک‌شده

دوره 16، شماره 1، دی 1400، صفحه 191-206
سیده زهرا سیدی راد؛ امیرهوشنگ تاجفر

11.

بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز‌ فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم

مقالات آماده انتشار، اصلاح شده برای چاپ ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 خرداد 1401
سیدرسول عمادی؛ افسانه مختاری سمیع

12.

بررسی تاثیر استفاده از مربی مجازی در شبیه ساز هوشمند آموزش قوانین رانندگی بر عملکرد یادگیری

دوره 15، شماره 2، فروردین 1400، صفحه 239-248
یونس سخاوت؛ فرشته علیزاده؛ صمد روحی

13.

بررسی مؤلفه‌های موفقیت تولید و اشتراک محتوای آموزشی در اینستاگرام بر اساس تحلیل تعامل انسان و اطلاعات

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 777-792
محسن نوکاریزی؛ فاطمه تقی پناهی؛ محمد حسین دیانی

14.

بررسی میزان اثرگذاری آموزش مجازی در دروس عملی و نظری رشته معماری

دوره 16، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 281-292
پدرام حصاری؛ فرهاد چگنی

15.

پدیدارشناسی تجربیات زیسته معلمان در مورد چالشهای برگزاری دورههای آموزش ضمن خدمت آموزش‌وپرورش

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 743-756
افسانه حبیبی آذر؛ جواد کیهان؛ بهنام طالبی

16.

تأثیر آموزش سواد رسانه‌ای بر میزان استفاده از شبکه‌های اجتماعی و بهبود بلوغ عاطفی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه

دوره 16، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 401-412
حبیب الله دلدار؛ مجید رضا رضوی؛ محمد علی فقیه نیا

17.

تأثیر استفاده از وسایل کمک آموزشی و فناوری اطلاعات در بهبود یادگیری ریاضیات دانش آموزان دوره دوم متوسطه

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 683-694
سیده محبوبه سیدعلیان؛ کیوان صالحی

18.

تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی

دوره 16، شماره 1، دی 1400، صفحه 59-70
فاطمه فدایی؛ هانیه کلانتری دهقی؛ مهدی عبداله زاده رافی

19.

تأثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر عملکرد کمی تحصیلی دانش‌آموزان دختر مقطع متوسطه دوم شهر تهران

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 801-812
تهمینه شاوردی؛ حسین حیدری؛ محمد جواد چیت ساز قمی

20.

تأثیر عوامل آموزشی مبتنی بر محیط‌های یادگیری الکترونیکی بر مهارت درک مطلب دانش آموزان پایة ششم ابتدایی

دوره 16، شماره 1، دی 1400، صفحه 13-26
فرزانه هاشمی؛ سید علی قریشی

21.

تأثیر کلاس معکوس الکترونیکی بر بهبود عملکرد و انگیزش تحصیلی دانشجویان در شرایط کرونا

دوره 16، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 413-422
مهدی بدلی؛ مرضیه دهقانی

22.

تئوری بازی و مودل: ایجاد محیطی برای یادگیری مؤثر

دوره 16، شماره 1، دی 1400، صفحه 207-220
سیده فاطمه نورانی؛ منیژه احمدی

23.

تاثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر یادگیری دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 583-590
لوئیزا دهیادگاری؛ سمیه خواجه حسنی

24.

تبیین ابقاء دانشجو بر اساس ویژگی های روانشناختی، تجارب قبلی، پیشینه تحصیلی، مهارت های مدیریتی و کامپیوتری در محیط یادگیری الکترونیکی

دوره 13، شماره 3، تیر 1398، صفحه 618-625
ناهید اوجاقی؛ زهره اسمعیلی؛ محمد رضا سرمدی؛ بهمن سعیدی پور

25.

تبیین اثرات استفاده زبان آموزان از شبکه های اجتماعی مجازی بر درگیری تحصیلی آنان با رویکرد PLS

دوره 16، شماره 1، دی 1400، صفحه 49-58
فخری زمانی؛ بهنام طالبی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.