احمدی ده قطب الدینی, محمد, حسینی زیدآباد, مهدیه السادات, محمودآبادی, الهام. (1401). اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان. فناوری آموزش, 16(2), 307-322. doi: 10.22061/tej.2022.7779.2574
محمد احمدی ده قطب الدینی; مهدیه السادات حسینی زیدآباد; الهام محمودآبادی. "اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان". فناوری آموزش, 16, 2, 1401, 307-322. doi: 10.22061/tej.2022.7779.2574
احمدی ده قطب الدینی, محمد, حسینی زیدآباد, مهدیه السادات, محمودآبادی, الهام. (1401). 'اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان', فناوری آموزش, 16(2), pp. 307-322. doi: 10.22061/tej.2022.7779.2574
احمدی ده قطب الدینی, محمد, حسینی زیدآباد, مهدیه السادات, محمودآبادی, الهام. اثر ادراک از ادغام ICT در فرایند آموزش بر پذیرش و کاربردICT در یادگیری: نقش واسطه‌ای باورها، نگرش و نیت کاربرد ICT دانشجویان. فناوری آموزش, 1401; 16(2): 307-322. doi: 10.22061/tej.2022.7779.2574


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب