نیائی, سودابه, ایمان زاده, علی, واحدی, شهرام. (1400). اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه پنجم شهرستان مرند. فناوری آموزش, 15(3), 419-428. doi: 10.22061/tej.2020.5908.2303
سودابه نیائی; علی ایمان زاده; شهرام واحدی. "اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه پنجم شهرستان مرند". فناوری آموزش, 15, 3, 1400, 419-428. doi: 10.22061/tej.2020.5908.2303
نیائی, سودابه, ایمان زاده, علی, واحدی, شهرام. (1400). 'اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه پنجم شهرستان مرند', فناوری آموزش, 15(3), pp. 419-428. doi: 10.22061/tej.2020.5908.2303
نیائی, سودابه, ایمان زاده, علی, واحدی, شهرام. اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه پنجم شهرستان مرند. فناوری آموزش, 1400; 15(3): 419-428. doi: 10.22061/tej.2020.5908.2303


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب