1.

اثربخشی تدریس معکوس بر اضطراب ریاضی و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان پایه پنجم شهرستان مرند

صفحه 419-428
سودابه نیائی؛ علی ایمان زاده؛ شهرام واحدی

2.

اثربخشی آموزش مبتنی بر بازیگونه سازی (گیمیفیکیشن) در انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان با نارسایی ذهنی

صفحه 429-438
محمد قاسمی ارگنه؛ سعید پورروستایی اردکانی؛ علیرضا محسنی؛ روح الله فتح آبادی

3.

سیستم پیشنهاددهنده مبتنی بر اعتماد در محیط یادگیری الکترونیکی با استفاده از خوشه‌بندی فازی

صفحه 439-464
رضوان محمدرضایی؛ رضا روانمهر

4.

بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های تفکر انتقادی با استفاده از فناوری‌های آموزشی در کتابهای درسی علوم تجربی پایه اول ایران و روسیه

صفحه 465-478
بی بی عشرت زمانی؛ سیدامین عظیمی؛ نسیم سلیمانی؛ فریدون پریش

5.

چالش‌های توسعه حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبائی در تدریس برخط

صفحه 479-490
داود رحیمی کینچا؛ عباس عباس پور؛ مرتضی طاهری؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی خورسندی طاسکوه

6.

سواد اطلاعاتی مبتنی بر مووک در اعضای هیأت علمی: (مطالعه موردی؛ دانشگاه الزهرا (س))

صفحه 491-502
مریم سادات قریشی خوراسگانی؛ محمد صادق کریمی مهرآبادی

7.

طراحی الگوی مؤلفه‌های مؤثر بر کیفیت محیط‌های یادگیری الکترونیکی

صفحه 503-518
نسرین علی پور؛ داریوش نوروزی؛ محمد نوریان

8.

ارزیابی شناخت دانشجویان از مفهوم علم و کاوشگری علمی و رابطه‌ی آن با درک یک مفهوم فیزیکی (جرم)

صفحه 519-530
ناصر بصیری؛ فاطمه احمدی؛ مهدی نیک عمل

9.

الگوی توسعه حرفه ای مدیران آموزشگاهی هنرستان های فنی و حرفه ای (با استفاده از رویکرد نظریه‌پردازی داده بنیاد نوظهور)

صفحه 531-544
علیرضا کمرئی؛ عباس خورشیدی؛ فاطمه حمیدی فر؛ امیرحسین محمودی؛ مهدی شریعتمداری

10.

بررسی تاثیر متغیرهای کالبدی پنجره کلاس درس بر بازسازی تمرکز ذهنی دانش آموزان

صفحه 545-554
سولماز حیدری؛ حامد مضطرزاده؛ حمید رضا عظمتی؛ ملیحه تقی پور

11.

بررسی مفهوم کارآفرینی در آموزش عالی کشور: مروری نظام‌مند بر مقالات پژوهشی آموزش کارآفرینی با رویکرد تحلیل مضمونی

صفحه 555-566
پروانه تقی نژاد؛ عزت الله نادری؛ مریم سیف نراقی

12.

آموزش طراحی معماری مسکونی مبتنی بر قابلیت‌های محیطی

صفحه 567-578
سمیه بیطرف؛ محسن کاملی؛ بهرام صالح صدق پور

13.

طراحی و اعتباربخشی الگوی برنامه درسی مبتنی بر مهارت‌های تفکر خلاق برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی

صفحه 579-590
نصرت صفایی؛ اقبال زارعی؛ عبدالوهاب سماوی

14.

مقایسه تطبیقی چگونگی ارتباط میان فضای آموزشی و نیایشی در مسجد-مدرسه‌های دوره‌ تیموری و صفوی

صفحه 591-610
حامد حیاتی؛ مهسا بهداروند

15.

تأثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری- فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی

صفحه 611-622
علیرضا بادله؛ حمیدرضا غلامرضایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب