بصیری, ناصر, احمدی, فاطمه, نیک عمل, مهدی. (1400). ارزیابی شناخت دانشجویان از مفهوم علم و کاوشگری علمی و رابطه‌ی آن با درک یک مفهوم فیزیکی (جرم). فناوری آموزش, 15(3), 519-530. doi: 10.22061/tej.2020.4977.2145
ناصر بصیری; فاطمه احمدی; مهدی نیک عمل. "ارزیابی شناخت دانشجویان از مفهوم علم و کاوشگری علمی و رابطه‌ی آن با درک یک مفهوم فیزیکی (جرم)". فناوری آموزش, 15, 3, 1400, 519-530. doi: 10.22061/tej.2020.4977.2145
بصیری, ناصر, احمدی, فاطمه, نیک عمل, مهدی. (1400). 'ارزیابی شناخت دانشجویان از مفهوم علم و کاوشگری علمی و رابطه‌ی آن با درک یک مفهوم فیزیکی (جرم)', فناوری آموزش, 15(3), pp. 519-530. doi: 10.22061/tej.2020.4977.2145
بصیری, ناصر, احمدی, فاطمه, نیک عمل, مهدی. ارزیابی شناخت دانشجویان از مفهوم علم و کاوشگری علمی و رابطه‌ی آن با درک یک مفهوم فیزیکی (جرم). فناوری آموزش, 1400; 15(3): 519-530. doi: 10.22061/tej.2020.4977.2145


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب