بادله, علیرضا, غلامرضایی, حمیدرضا. (1400). تأثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری- فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی. فناوری آموزش, 15(3), 611-622. doi: 10.22061/tej.2021.5610.2245
علیرضا بادله; حمیدرضا غلامرضایی. "تأثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری- فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی". فناوری آموزش, 15, 3, 1400, 611-622. doi: 10.22061/tej.2021.5610.2245
بادله, علیرضا, غلامرضایی, حمیدرضا. (1400). 'تأثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری- فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی', فناوری آموزش, 15(3), pp. 611-622. doi: 10.22061/tej.2021.5610.2245
بادله, علیرضا, غلامرضایی, حمیدرضا. تأثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری- فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی. فناوری آموزش, 1400; 15(3): 611-622. doi: 10.22061/tej.2021.5610.2245


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب