بادله, علیرضا, غلامرضایی, حمیدرضا. (1399). تأثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری- فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی. فناوری آموزش, (), -. doi: 10.22061/tej.2021.5610.2245
علیرضا بادله; حمیدرضا غلامرضایی. "تأثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری- فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی". فناوری آموزش, , , 1399, -. doi: 10.22061/tej.2021.5610.2245
بادله, علیرضا, غلامرضایی, حمیدرضا. (1399). 'تأثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری- فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی', فناوری آموزش, (), pp. -. doi: 10.22061/tej.2021.5610.2245
بادله, علیرضا, غلامرضایی, حمیدرضا. تأثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری- فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی. فناوری آموزش, 1399; (): -. doi: 10.22061/tej.2021.5610.2245


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.