طهماسبی پور, نجف, حمیدی, فریده, کاظمی, زهرا. (1400). بررسی اثربخشی استفاده از محتوای الکترونیکی درس ریاضی بر یادگیری خودتنظیم و پیشرفت تحصیلی. فناوری آموزش, 15(4), 649-656. doi: 10.22061/tej.2020.5508.2479
نجف طهماسبی پور; فریده حمیدی; زهرا کاظمی. "بررسی اثربخشی استفاده از محتوای الکترونیکی درس ریاضی بر یادگیری خودتنظیم و پیشرفت تحصیلی". فناوری آموزش, 15, 4, 1400, 649-656. doi: 10.22061/tej.2020.5508.2479
طهماسبی پور, نجف, حمیدی, فریده, کاظمی, زهرا. (1400). 'بررسی اثربخشی استفاده از محتوای الکترونیکی درس ریاضی بر یادگیری خودتنظیم و پیشرفت تحصیلی', فناوری آموزش, 15(4), pp. 649-656. doi: 10.22061/tej.2020.5508.2479
طهماسبی پور, نجف, حمیدی, فریده, کاظمی, زهرا. بررسی اثربخشی استفاده از محتوای الکترونیکی درس ریاضی بر یادگیری خودتنظیم و پیشرفت تحصیلی. فناوری آموزش, 1400; 15(4): 649-656. doi: 10.22061/tej.2020.5508.2479


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب