فدایی, فاطمه, کلانتری دهقی, هانیه, عبداله زاده رافی, مهدی. (1400). تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانشآموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی. فناوری آموزش, (), -. doi: 10.22061/tej.2021.7776.2573
فاطمه فدایی; هانیه کلانتری دهقی; مهدی عبداله زاده رافی. "تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانشآموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی". فناوری آموزش, , , 1400, -. doi: 10.22061/tej.2021.7776.2573
فدایی, فاطمه, کلانتری دهقی, هانیه, عبداله زاده رافی, مهدی. (1400). 'تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانشآموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی', فناوری آموزش, (), pp. -. doi: 10.22061/tej.2021.7776.2573
فدایی, فاطمه, کلانتری دهقی, هانیه, عبداله زاده رافی, مهدی. تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانشآموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی. فناوری آموزش, 1400; (): -. doi: 10.22061/tej.2021.7776.2573


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.