فدایی, فاطمه, کلانتری دهقی, هانیه, عبداله زاده رافی, مهدی. (1400). تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی. فناوری آموزش, 16(1), 59-70. doi: 10.22061/tej.2021.7776.2573
فاطمه فدایی; هانیه کلانتری دهقی; مهدی عبداله زاده رافی. "تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی". فناوری آموزش, 16, 1, 1400, 59-70. doi: 10.22061/tej.2021.7776.2573
فدایی, فاطمه, کلانتری دهقی, هانیه, عبداله زاده رافی, مهدی. (1400). 'تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی', فناوری آموزش, 16(1), pp. 59-70. doi: 10.22061/tej.2021.7776.2573
فدایی, فاطمه, کلانتری دهقی, هانیه, عبداله زاده رافی, مهدی. تأثیر روش مبتنی بر رایانۀ «نمایش متوالی حروف» بر نامیدن سریع، آگاهی واج‌شناختی، و سیالی و دقت خواندن دانش آموزان نارساخوان دورۀ ابتدایی. فناوری آموزش, 1400; 16(1): 59-70. doi: 10.22061/tej.2021.7776.2573


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب