بدلی, مهدی, دهقانی, مرضیه. (1401). تأثیر کلاس معکوس الکترونیکی بر بهبود عملکرد و انگیزش تحصیلی دانشجویان در شرایط کرونا. فناوری آموزش, 16(2), 413-422. doi: 10.22061/tej.2022.8471.2676
مهدی بدلی; مرضیه دهقانی. "تأثیر کلاس معکوس الکترونیکی بر بهبود عملکرد و انگیزش تحصیلی دانشجویان در شرایط کرونا". فناوری آموزش, 16, 2, 1401, 413-422. doi: 10.22061/tej.2022.8471.2676
بدلی, مهدی, دهقانی, مرضیه. (1401). 'تأثیر کلاس معکوس الکترونیکی بر بهبود عملکرد و انگیزش تحصیلی دانشجویان در شرایط کرونا', فناوری آموزش, 16(2), pp. 413-422. doi: 10.22061/tej.2022.8471.2676
بدلی, مهدی, دهقانی, مرضیه. تأثیر کلاس معکوس الکترونیکی بر بهبود عملکرد و انگیزش تحصیلی دانشجویان در شرایط کرونا. فناوری آموزش, 1401; 16(2): 413-422. doi: 10.22061/tej.2022.8471.2676


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب