1.

اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی

دوره 14، شماره 1، دی 1398، صفحه 75-83
محمد علی رستمی نژاد؛ علی اکبر عجم؛ حسن ضابط

2.

افزایش فیدبک برای بهبود کیفیت تدریس

دوره 4، شماره 3، تیر 1389، صفحه 221-225
مسعود علی اکبر گلکار

3.

بازیوارسازی با جدول پیشتاران: تاثیر ابزارهای آموزشی مبتنی بر رقابت و مشارکت در یادگیری و انگیزه رغبتی درس ریاضی

دوره 16، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 237-248
مهران محمدی؛ زهره خوش نشین؛ نسرین محمدحسنی

4.

بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز‌ فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم

دوره 16، شماره 4، مهر 1401، صفحه 749-762
سیدرسول عمادی؛ افسانه مختاری سمیع

5.

بررسی راهکارهای ارتقای فضای باز مدارس ابتدایی دخترانه از نگاه دانش‌آموزان (نمونۀ موردی: شهر تبریز)

دوره 12، شماره 2، فروردین 1397، صفحه 95-108
مهسا صمدپور شهرک؛ منصوره طاهباز

6.

بررسی ضرورت یادگیری مفاهیم ریاضی در آموزش فیزیک

دوره 5، شماره 5، اسفند 1394، صفحه 86-101

7.

بررسی عوامل تاثیرگذار بر وفاداری به یادگیری از طریق رسانه های اجتماعی

دوره 14، شماره 2، فروردین 1399، صفحه 291-301
سید محمدباقر جعفری؛ جبار باباشاهی؛ ندا اسکندری؛ مصطفی زندی نسب

8.

بررسی کاربرد فناوری‌ نوین متاورس در آموزش و یادگیری: یک مرور نظام‌مند

دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 287-310
حامد عباسی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی

9.

بررسی مفهوم مکان در مدارس با تکیه بر دیدگاه هایدگر در باب مکان.

دوره 12، شماره 24، اسفند 1402
علی هادوی؛ شهلا اسلامی؛ شمس الملوک مصطفوی

10.

بررسی نقش استفاده از نرم‌افزار اصلاح خودکار در یادگیری زبان انگلیسی

دوره 13، شماره 3، تیر 1398، صفحه 511-520
مهرک رحیمی؛ علی شهریاری

11.

بررسی و شناسایی مدل هوشمند یادگیری همراه تعاملی جهت ارتقاء ایمنی در راه آهن

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 340-350
رضا شریفی؛ قاسمعلی بازآیی؛ حسن اسدزاده

12.

‌تأثیر آزمون مبتنی بر بازی وار سازی بر اضطراب امتحان، علاقه و یادگیری درس ریاضی دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی

دوره 17، شماره 4، مهر 1402، صفحه 869-880
محمد نظری دوست؛ محسن باقری

13.

تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه بر یادگیری، تمرکز و رضایت‌مندی تحصیلی دانشجویان

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 439-450
نسیم سعید؛ اکبر جدیدی محمدآبادی

14.

تأثیر آموزش چندرسانه‌ای قرآن بر میزان یادگیری و یادداری درس قرآن دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژة ذهنی پایه ششم ابتدایی

دوره 10، شماره 4، مهر 1395، صفحه 319-327
حسین پناهی؛ سعید موسوی پور

15.

تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده تعاملی بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 571-582
سید علی فارغ؛ میلاد جعفری سیسی

16.

تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره‌ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه‌ هشتم متوسطه

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 451-466
سونا حضرتی قاسم قشلاقی؛ یوسف مهدوی نسب؛ سید عبدالله قاسم تبار

17.

تأثیر استفاده از وسایل کمک آموزشی و فناوری اطلاعات در بهبود یادگیری ریاضیات دانش آموزان دوره دوم متوسطه

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 683-694
سیده محبوبه سیدعلیان؛ کیوان صالحی

18.

تأثیر بسته آموزشی "حساب‌یار" در یادگیری و یادسپاری جدول ضرب

دوره 9، شماره 2، فروردین 1394، صفحه 135-143
حسن رستگارپور؛ مهکامه حسینی

19.

تأثیر زمانبندی تصویر سازی ذهنی درونی و بیرونی بر یادگیری مهارت سرویس ساده والیبال

دوره 1، شماره 2، مهر 1402، صفحه 49-58
فرشید طهماسبی؛ سیدکاوس صالحی؛ مصطفی علی بیگی

20.

تأثیر طراحی و کاربست بازی آموزشی دیجیتال بر انگیزش و یادگیری ‌دانش‌آموزان نارسانویس پایه دوم ابتدائی

دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 343-356
سجاد گلزار عزیز؛ زهره خوش نشین؛ یوسف مهدوی نسب؛ مهدی رجبی

21.

تأثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان

دوره 4، شماره 1، دی 1388، صفحه 11-21
عیسی ثمری؛ محمد آتشک

22.

تأثیر نقش‌های مختلف عامل‌های آموزشی در چندرسانه‌ای‌ها بر یادگیری، یادداری و درگیری تحصیلی دانش‌آموزان در درس علوم پایه ششم دبستان

دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 233-247
محمد مینائی نژاد؛ یوسف مهدوی نسب؛ نسرین محمدحسنی

23.

تاثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان در درس علوم

دوره 12، شماره 3، تیر 1397، صفحه 231-238
زهره خوش نشین

24.

تاثیر آموزش مبتنی‌بر نقشه‌های مفهومی معلم و دانش‌آموز ساخته بر انگیزش و یادگیری مفاهیم درسی دانش‌آموزان مقطع هشتم متوسطه

دوره 17، شماره 2، فروردین 1402، صفحه 279-292
منصوره سادات موسوی شفیق؛ زهره خوش نشین؛ یوسف مهدوی نسب؛ محمد مجدم

25.

تاثیر استفاده از شبکه‌های اجتماعی بر یادگیری دانشجویان دانشگاه صنعتی سیرجان

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 583-590
لوئیزا دهیادگاری؛ سمیه خواجه حسنی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب