پناهی, حسین, موسوی پور, سعید. (1395). تأثیر آموزش چندرسانه‌ای قرآن بر میزان یادگیری و یادداری درس قرآن دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژة ذهنی پایه ششم ابتدایی. فناوری آموزش, 10(4), 319-327. doi: 10.22061/tej.2016.553
حسین پناهی; سعید موسوی پور. "تأثیر آموزش چندرسانه‌ای قرآن بر میزان یادگیری و یادداری درس قرآن دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژة ذهنی پایه ششم ابتدایی". فناوری آموزش, 10, 4, 1395, 319-327. doi: 10.22061/tej.2016.553
پناهی, حسین, موسوی پور, سعید. (1395). 'تأثیر آموزش چندرسانه‌ای قرآن بر میزان یادگیری و یادداری درس قرآن دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژة ذهنی پایه ششم ابتدایی', فناوری آموزش, 10(4), pp. 319-327. doi: 10.22061/tej.2016.553
پناهی, حسین, موسوی پور, سعید. تأثیر آموزش چندرسانه‌ای قرآن بر میزان یادگیری و یادداری درس قرآن دانش‌آموزان پسر با نیازهای ویژة ذهنی پایه ششم ابتدایی. فناوری آموزش, 1395; 10(4): 319-327. doi: 10.22061/tej.2016.553


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب