رستمی نژاد, محمد علی, عجم, علی اکبر, ضابط, حسن. (1398). اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی. فناوری آموزش, 14(1), 75-83. doi: 10.22061/jte.2018.4034.1982
محمد علی رستمی نژاد; علی اکبر عجم; حسن ضابط. "اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی". فناوری آموزش, 14, 1, 1398, 75-83. doi: 10.22061/jte.2018.4034.1982
رستمی نژاد, محمد علی, عجم, علی اکبر, ضابط, حسن. (1398). 'اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی', فناوری آموزش, 14(1), pp. 75-83. doi: 10.22061/jte.2018.4034.1982
رستمی نژاد, محمد علی, عجم, علی اکبر, ضابط, حسن. اثربخشی محتوای الکترونیکی طنزمحور بر یادگیری و یادداری ریاضی دانش آموزان پنجم ابتدایی. فناوری آموزش, 1398; 14(1): 75-83. doi: 10.22061/jte.2018.4034.1982


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب