فارغ, سید علی, جعفری سیسی, میلاد. (1399). تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده تعاملی بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی. فناوری آموزش, 14(3), 571-582. doi: 10.22061/jte.2019.4656.2099
سید علی فارغ; میلاد جعفری سیسی. "تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده تعاملی بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی". فناوری آموزش, 14, 3, 1399, 571-582. doi: 10.22061/jte.2019.4656.2099
فارغ, سید علی, جعفری سیسی, میلاد. (1399). 'تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده تعاملی بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی', فناوری آموزش, 14(3), pp. 571-582. doi: 10.22061/jte.2019.4656.2099
فارغ, سید علی, جعفری سیسی, میلاد. تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده تعاملی بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی. فناوری آموزش, 1399; 14(3): 571-582. doi: 10.22061/jte.2019.4656.2099


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب