ثمری, عیسی, آتشک, محمد. (1388). تأثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان. فناوری آموزش, 4(1), 11-21. doi: 10.22061/tej.2009.1339
عیسی ثمری; محمد آتشک. "تأثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان". فناوری آموزش, 4, 1, 1388, 11-21. doi: 10.22061/tej.2009.1339
ثمری, عیسی, آتشک, محمد. (1388). 'تأثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان', فناوری آموزش, 4(1), pp. 11-21. doi: 10.22061/tej.2009.1339
ثمری, عیسی, آتشک, محمد. تأثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان. فناوری آموزش, 1388; 4(1): 11-21. doi: 10.22061/tej.2009.1339


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب