حضرتی قاسم قشلاقی, سونا, مهدوی نسب, یوسف, قاسم تبار, سید عبدالله. (1401). تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره‌ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه‌ هشتم متوسطه. فناوری آموزش, (), 451-466. doi: 10.22061/tej.2022.8072.2618
سونا حضرتی قاسم قشلاقی; یوسف مهدوی نسب; سید عبدالله قاسم تبار. "تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره‌ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه‌ هشتم متوسطه". فناوری آموزش, , , 1401, 451-466. doi: 10.22061/tej.2022.8072.2618
حضرتی قاسم قشلاقی, سونا, مهدوی نسب, یوسف, قاسم تبار, سید عبدالله. (1401). 'تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره‌ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه‌ هشتم متوسطه', فناوری آموزش, (), pp. 451-466. doi: 10.22061/tej.2022.8072.2618
حضرتی قاسم قشلاقی, سونا, مهدوی نسب, یوسف, قاسم تبار, سید عبدالله. تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره‌ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه‌ هشتم متوسطه. فناوری آموزش, 1401; (): 451-466. doi: 10.22061/tej.2022.8072.2618


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.