1.

تأثیر آموزش از طریق تلفن همراه بر یادگیری، تمرکز و رضایت‌مندی تحصیلی دانشجویان

صفحه 439-450
نسیم سعید؛ اکبر جدیدی محمدآبادی

2.

تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره‌ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه‌ هشتم متوسطه

صفحه 451-466
سونا حضرتی قاسم قشلاقی؛ یوسف مهدوی نسب؛ سید عبدالله قاسم تبار

3.

استانداردسازی پرسش‌نامه حضور (PQ3) در محیط‌‌های یادگیری مجازی: ترجمه و رواسازی فارسی پرسش‌نامه حضور

صفحه 467-482
ثریا خزایی؛ محبوبه عارفی

4.

عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستم‌های یادگیری الکترونیکی

صفحه 483-498
مرتضی اکبری؛ نازنین جوادی؛ مژگان دانش

5.

ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر به‌کارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی

صفحه 499-510
محمد علی زاده جمال

6.

نقش توانمندسازی روانشناختی در رابطه میان رهبری دوسو توان با رضایت و استرس شغلی معلمان در آموزش مجازی

صفحه 511-524
سعید نورالهی؛ محسن نظرزاده زارع؛ سید میثم موسوی

7.

کیفیت‌سنجی آموزش مجازی در دوره همه‌گیری کرونا از منظر استادان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان مرکزی

صفحه 525-538
مجتبی مقصودی؛ فاطمه صفایی؛ علی هاشمی

8.

بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبک‌های حل مسأله‌ یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس

صفحه 539-551
شیلا سلیمانی؛ خدیجه علی‌آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور

9.

ارزیابی میزان شکاف دیجیتالی در آموزش متوسطه دوم شهر تبریز در شرایط کووید-19 و شناسایی عوامل مؤثر بر آن

صفحه 553-570
کیومرث تقی پور؛ فیروز محمودی؛ میکائیل عباسی؛ مهری محمدی

10.

نقش یادگیری خود راهبر در اثربخشی یادگیری الکترونیکی در دوران همه‌گیری کووید 19

صفحه 571-589
فاطمه نارنجی ثانی؛ محمدرضا کرامتی؛ مریم سادات حسینی سهی

11.

بررسی رابطه کیفیت خدمات آموزشی مدرسه با موفقیت سیستم‌های یادگیری الکترونیکی با نقش میانجیگری رضایت ادراک شده دانش‌آموزان

صفحه 591-604
طلعت صباغ حسن زاده؛ حسن نخعی

12.

سنجش ابعاد فرهنگ یادگیری الکترونیکی سازمانی و ارتباط آن با اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی

صفحه 605-618
رضا وهاب آهاری؛ اصغر زمانی؛ مهتاب پور آتشی

13.

طراحی و روان‌سنجی ابزار سنجش خلق مشترک ارزش در کسب‌وکارهای فناورانه

صفحه 619-634
محمدصادق موحدی فر؛ مریم تقوایی یزدی؛ محمد صالحی

14.

اثربخشی روش آموزش معکوس راهبردهای یادگیری (شناختی- فراشناختی) بر پیشرفت مهارت گفتاری و خودتنظیمی زبان‌آموزان در مقایسه با رویکرد سنتی

صفحه 635-646
وحیده سادات واحدی

15.

بررسی نظام‌مند اثرات فن‌آوری‌های نوین بر روندهای آموزشی آینده

صفحه 647-659
برات سلیمی؛ یوسف نامور؛ اعظم راستگو؛ توران سلیمانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب