علی زاده جمال, محمد. (1401). ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر به‌کارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی. فناوری آموزش, 16(3), 499-510. doi: 10.22061/tej.2022.8841.2739
محمد علی زاده جمال. "ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر به‌کارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی". فناوری آموزش, 16, 3, 1401, 499-510. doi: 10.22061/tej.2022.8841.2739
علی زاده جمال, محمد. (1401). 'ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر به‌کارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی', فناوری آموزش, 16(3), pp. 499-510. doi: 10.22061/tej.2022.8841.2739
علی زاده جمال, محمد. ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر به‌کارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی. فناوری آموزش, 1401; 16(3): 499-510. doi: 10.22061/tej.2022.8841.2739


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب