واحدی, وحیده سادات. (1401). اثربخشی روش آموزش معکوس راهبردهای یادگیری (شناختی- فراشناختی) بر پیشرفت مهارت گفتاری و خودتنظیمی زبان‌آموزان در مقایسه با رویکرد سنتی. فناوری آموزش, 16(3), 635-646. doi: 10.22061/tej.2022.8346.2652
وحیده سادات واحدی. "اثربخشی روش آموزش معکوس راهبردهای یادگیری (شناختی- فراشناختی) بر پیشرفت مهارت گفتاری و خودتنظیمی زبان‌آموزان در مقایسه با رویکرد سنتی". فناوری آموزش, 16, 3, 1401, 635-646. doi: 10.22061/tej.2022.8346.2652
واحدی, وحیده سادات. (1401). 'اثربخشی روش آموزش معکوس راهبردهای یادگیری (شناختی- فراشناختی) بر پیشرفت مهارت گفتاری و خودتنظیمی زبان‌آموزان در مقایسه با رویکرد سنتی', فناوری آموزش, 16(3), pp. 635-646. doi: 10.22061/tej.2022.8346.2652
واحدی, وحیده سادات. اثربخشی روش آموزش معکوس راهبردهای یادگیری (شناختی- فراشناختی) بر پیشرفت مهارت گفتاری و خودتنظیمی زبان‌آموزان در مقایسه با رویکرد سنتی. فناوری آموزش, 1401; 16(3): 635-646. doi: 10.22061/tej.2022.8346.2652


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب