صباغ حسن زاده, طلعت, نخعی, حسن. (1401). بررسی رابطه کیفیت خدمات آموزشی مدرسه با موفقیت سیستم‌های یادگیری الکترونیکی با نقش میانجیگری رضایت ادراک شده دانش‌آموزان. فناوری آموزش, 16(3), 591-604. doi: 10.22061/tej.2022.8210.2638
طلعت صباغ حسن زاده; حسن نخعی. "بررسی رابطه کیفیت خدمات آموزشی مدرسه با موفقیت سیستم‌های یادگیری الکترونیکی با نقش میانجیگری رضایت ادراک شده دانش‌آموزان". فناوری آموزش, 16, 3, 1401, 591-604. doi: 10.22061/tej.2022.8210.2638
صباغ حسن زاده, طلعت, نخعی, حسن. (1401). 'بررسی رابطه کیفیت خدمات آموزشی مدرسه با موفقیت سیستم‌های یادگیری الکترونیکی با نقش میانجیگری رضایت ادراک شده دانش‌آموزان', فناوری آموزش, 16(3), pp. 591-604. doi: 10.22061/tej.2022.8210.2638
صباغ حسن زاده, طلعت, نخعی, حسن. بررسی رابطه کیفیت خدمات آموزشی مدرسه با موفقیت سیستم‌های یادگیری الکترونیکی با نقش میانجیگری رضایت ادراک شده دانش‌آموزان. فناوری آموزش, 1401; 16(3): 591-604. doi: 10.22061/tej.2022.8210.2638


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب