سلیمانی, شیلا, علی‌آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. (1401). بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبک‌های حل مسأله‌ یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس. فناوری آموزش, 16(3), 539-551. doi: 10.22061/tej.2022.8820.2734
شیلا سلیمانی; خدیجه علی‌آبادی; اسماعیل زارعی زوارکی; علی دلاور. "بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبک‌های حل مسأله‌ یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس". فناوری آموزش, 16, 3, 1401, 539-551. doi: 10.22061/tej.2022.8820.2734
سلیمانی, شیلا, علی‌آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. (1401). 'بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبک‌های حل مسأله‌ یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس', فناوری آموزش, 16(3), pp. 539-551. doi: 10.22061/tej.2022.8820.2734
سلیمانی, شیلا, علی‌آبادی, خدیجه, زارعی زوارکی, اسماعیل, دلاور, علی. بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبک‌های حل مسأله‌ یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس. فناوری آموزش, 1401; 16(3): 539-551. doi: 10.22061/tej.2022.8820.2734


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب