فضلی, شیوا, عمادی, سیدرسول. (1403). بررسی تأثیر نگاره‌سازی برداری بر یادگیری و درگیرسازی درس ریاضی دانش‌آموزان. فناوری آموزش, (), 875-884. doi: 10.22061/tej.2024.10545.3022
شیوا فضلی; سیدرسول عمادی. "بررسی تأثیر نگاره‌سازی برداری بر یادگیری و درگیرسازی درس ریاضی دانش‌آموزان". فناوری آموزش, , , 1403, 875-884. doi: 10.22061/tej.2024.10545.3022
فضلی, شیوا, عمادی, سیدرسول. (1403). 'بررسی تأثیر نگاره‌سازی برداری بر یادگیری و درگیرسازی درس ریاضی دانش‌آموزان', فناوری آموزش, (), pp. 875-884. doi: 10.22061/tej.2024.10545.3022
فضلی, شیوا, عمادی, سیدرسول. بررسی تأثیر نگاره‌سازی برداری بر یادگیری و درگیرسازی درس ریاضی دانش‌آموزان. فناوری آموزش, 1403; (): 875-884. doi: 10.22061/tej.2024.10545.3022


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب