1.

تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور شناختی و تدریس دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس علوم

صفحه 787-798
محمدرضا حیدری؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ مهدی واحدی

2.

تأثیر تمرینات بر مبنای فناوری واقعیت مجازی و واقعی بر یادگیری مهارت‌های ادراکی – حرکتی منتخب

صفحه 799-812
فرشید طهماسبی؛ سیدکاوس صالحی؛ اوژن گل پیرا

3.

اثربخشی آموزش فیزیک با رویکرد زمینه‌محور بر خودتنظیمی، خودکارآمدی و یادگیری دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول در آموزش مجازی فیزیک

صفحه 813-828
فرشته صداقت؛ فاطمه خدادادی آزادبنی

4.

بررسی تأثیر تدریس به شیوه بازی‌وارسازی بر خودراهبری ریاضی دانش‌آموزان پایه دهم فنی و حرفه‌ای

صفحه 829-842
مهرانه شیبانی کارخانه؛ نرگس یافتیان

5.

تبیین و سنجش اثربخشی بهره‌گیری از شبیه‌سازی رایانه‌ای بر انگیزش تحصیلی دانشجویان معماری (درس ساختمان 2)

صفحه 843-858
عباس صداقتی؛ بابک مطیعی

6.

بررسی اثر تقسیم توجه و خودتنظیمی در محیط‌های یادگیری چند رسانه‌ای بر یادگیری و بار شناختی ادراک‌شده دانش‌آموزان

صفحه 859-874
فاطمه کدخداوند؛ اکبر مومنی راد

7.

بررسی تأثیر نگاره‌سازی برداری بر یادگیری و درگیرسازی درس ریاضی دانش‌آموزان

صفحه 875-884
شیوا فضلی؛ سیدرسول عمادی

8.

مقایسه تأثیر تدریس مبتنی بر داستان دیجیتال و داستان سنتی بر مهارت خواندن و نوشتن دانش‌آموزان اول ابتدایی

صفحه 885-900
ماجده امیدی شال؛ بهار بندعلی؛ محمود ابوالقاسمی؛ سیما سعادتی

9.

بررسی تأثیر ارائه‌ آموزش شخصی‌‌سازی ‌شده مبتنی ‌بر سبک یادگیری بر بار شناختی یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی

صفحه 901-920
مجید عابدین؛ احسان پازوکی؛ رضا ابراهیم پور

10.

شناسایی چالش‌ها و قابلیت‌های هوش مصنوعی در آموزش و یادگیری با ارائه راهکارها

صفحه 921-950
مریم رجبیان ده زیره

11.

تأثیر آموزش معکوس چندرسانه‌ای بر انگیزش و پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس ‌زیست‌شناسی

صفحه 961-964
حسن دهقان بنادکی؛ لطف الله مهدوی؛ زهرا زارع

12.

پذیرش فناوری و تأثیر آن بر پیوند بین مهارت‌های ارتباطی و اخلاق حرفه‌ای اعضای هیأت‌علمی در ‏آموزش مجازی ‏

صفحه 965-976
فاطمه شمسی آشتیانی؛ هانیه کلانتری دهقی؛ محسن نظرزاده زارع

13.

اثربخشی آموزش مهارت‌های ادراک دیداری-فضایی بر خلاقیت در درس هنر دانش‌آموزان پنجم ‏ابتدایی شهر تهران

صفحه 977-990
سعیده اکبرپور؛ فریده حمیدی؛ فریبا شاپوریان

14.

آینده پژوهی توسعه فناوری متاورس در آموزش‌وپرورش ایران

صفحه 991-1008
گرمسارعلی توانگر؛ هادی رزقی شیرسوار؛ فخرالدین احمدی

15.

ریاضی در عصر دیجیتال: بررسی نقش شیوه‌نامه ارزشیابی آموزش الکترونیکی در یادگیری دانش‌آموزان

صفحه 1009-1026
خدیجه پاسبان خمری؛ محمد رضا ربیعی؛ احمد شاهورانی سمنانی؛ محسن رستمی مال خلیفه


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب