عابدین, مجید, پازوکی, احسان, ابراهیم پور, رضا. (1403). بررسی تأثیر ارائه‌ آموزش شخصی‌‌سازی ‌شده مبتنی ‌بر سبک یادگیری بر بار شناختی یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی. فناوری آموزش, (), 901-920. doi: 10.22061/tej.2024.10376.3003
مجید عابدین; احسان پازوکی; رضا ابراهیم پور. "بررسی تأثیر ارائه‌ آموزش شخصی‌‌سازی ‌شده مبتنی ‌بر سبک یادگیری بر بار شناختی یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی". فناوری آموزش, , , 1403, 901-920. doi: 10.22061/tej.2024.10376.3003
عابدین, مجید, پازوکی, احسان, ابراهیم پور, رضا. (1403). 'بررسی تأثیر ارائه‌ آموزش شخصی‌‌سازی ‌شده مبتنی ‌بر سبک یادگیری بر بار شناختی یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی', فناوری آموزش, (), pp. 901-920. doi: 10.22061/tej.2024.10376.3003
عابدین, مجید, پازوکی, احسان, ابراهیم پور, رضا. بررسی تأثیر ارائه‌ آموزش شخصی‌‌سازی ‌شده مبتنی ‌بر سبک یادگیری بر بار شناختی یادگیرندگان در آموزش الکترونیکی. فناوری آموزش, 1403; (): 901-920. doi: 10.22061/tej.2024.10376.3003


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب