حیدری, محمدرضا, زارعی زوارکی, اسماعیل, واحدی, مهدی. (1403). تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور شناختی و تدریس دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس علوم. فناوری آموزش, (), 787-798. doi: 10.22061/tej.2024.10540.3021
محمدرضا حیدری; اسماعیل زارعی زوارکی; مهدی واحدی. "تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور شناختی و تدریس دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس علوم". فناوری آموزش, , , 1403, 787-798. doi: 10.22061/tej.2024.10540.3021
حیدری, محمدرضا, زارعی زوارکی, اسماعیل, واحدی, مهدی. (1403). 'تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور شناختی و تدریس دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس علوم', فناوری آموزش, (), pp. 787-798. doi: 10.22061/tej.2024.10540.3021
حیدری, محمدرضا, زارعی زوارکی, اسماعیل, واحدی, مهدی. تأثیر یادگیری تلفیقی بر حضور شناختی و تدریس دانش‌آموزان دوره ابتدایی در درس علوم. فناوری آموزش, 1403; (): 787-798. doi: 10.22061/tej.2024.10540.3021


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب