موسی رمضانی, سونیا, زارعی زوارکی, اسماعیل, نیلی احمد آبادی, محمدرضا, دلاور, علی, فرج اللهی, مهران. (1398). تاثیر کاربست الگوی آموزش مبتنی بر محیط های یادگیری سیار بر حضور اجتماعی و حضور تدریس یادگیرندگان مدارس هوشمند در درس ریاضی. فناوری آموزش, 13(4), 994-1004. doi: 10.22061/jte.2018.3670.1916
سونیا موسی رمضانی; اسماعیل زارعی زوارکی; محمدرضا نیلی احمد آبادی; علی دلاور; مهران فرج اللهی. "تاثیر کاربست الگوی آموزش مبتنی بر محیط های یادگیری سیار بر حضور اجتماعی و حضور تدریس یادگیرندگان مدارس هوشمند در درس ریاضی". فناوری آموزش, 13, 4, 1398, 994-1004. doi: 10.22061/jte.2018.3670.1916
موسی رمضانی, سونیا, زارعی زوارکی, اسماعیل, نیلی احمد آبادی, محمدرضا, دلاور, علی, فرج اللهی, مهران. (1398). 'تاثیر کاربست الگوی آموزش مبتنی بر محیط های یادگیری سیار بر حضور اجتماعی و حضور تدریس یادگیرندگان مدارس هوشمند در درس ریاضی', فناوری آموزش, 13(4), pp. 994-1004. doi: 10.22061/jte.2018.3670.1916
موسی رمضانی, سونیا, زارعی زوارکی, اسماعیل, نیلی احمد آبادی, محمدرضا, دلاور, علی, فرج اللهی, مهران. تاثیر کاربست الگوی آموزش مبتنی بر محیط های یادگیری سیار بر حضور اجتماعی و حضور تدریس یادگیرندگان مدارس هوشمند در درس ریاضی. فناوری آموزش, 1398; 13(4): 994-1004. doi: 10.22061/jte.2018.3670.1916


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب