1.

مفهوم آموزش و تأثیر آن در معماری مسجد–مدرسه‌های دوره قاجار

صفحه 743-761
حامد حیاتی؛ فاطمه غلامی

2.

آموزش مبتنی بر نرم‌افزار دی‌مالتی‌پلکسر نوری با استفاده از کریستال‌های فوتونی دو بعدی و ارائه سرفصل‌ آن برای دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک

صفحه 762-774
غلامعلی دلفی؛ سعید علیائی؛ محمود صیفوری

3.

طراحی مدل بهینه استقرار آموزش های تعامل گرای هوشمند مجازی فراگیر در دانشگاه تهران مبتنی بر تحلیل راهبردی

صفحه 775-785
بهناز مهاجران؛ مهدی رضوان

4.

فراتحلیل اثربخشی فناوری در پیشبرد اهداف آموزش ریاضی

صفحه 786-796
راضیه علی دهی راوندی؛ محمدصادق طاهرطلوع دل

5.

معرفی سیستم آموزش تشخیص و تصحیح ابهام کلمات برای افزایش کارایی مترجم متن فارسی به زبان اشاره فارسی با استفاده از آنتولوژی.

صفحه 797-813
محمد لطافت؛ عبدالرضا رسولی کناری؛ محبوبه شمسی

6.

آسیب‌شناسی برنامه درسی جدید رشته الکتروتکنیک شاخه آموزش فنی و حرفه ای (مطالعه موردی: استان یزد)

صفحه 814-832
عباس موحدی نسب؛ علیرضا عصاره؛ غلامعلی احمدی؛ جواد حاتمی

7.

واکاوی برنامه درسی کارشناسی ارشد پیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته معماری و مقایسه میزان انطباق آنها بر مولفه های آموزش معماری

صفحه 833-850
عباس صداقتی؛ عیسی حجت

8.

سواد ریاضی دانش‌آموزان پایه نهم: پژوهشی براساس آزمون مطالعه پیزا

صفحه 851-867
نرگس یافتیان؛ مریم شایان

9.

شخصی‌سازی محیط یادگیری الکترونیکی براساس خودکارامدی یادگیرنده

صفحه 868-880
فاطمه زرّین؛ غلامعلی منتظر

10.

بررسی رابطه تفکر استراتژیک و سرمایه فکری با گرایش به نوآوری سازمانی در میان مدیران و کارشناسان اداره کل آموزش و پرورش استان تهران

صفحه 881-890
مهدی نوید ادهم؛ حمید شفیع زاده

11.

شناسایی معیارهای اثربخشی برنامه‌های آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب‌نظران

صفحه 891-900
مهدی عرب پشتکوهی؛ افسانه زمانی مقدم؛ علی رجب زاده قطری

12.

آموزش منظورشناسی زبان انگلیسی با رویکرد اجتماعی-فرهنگی

صفحه 901-909
الهه زعفرانیه؛ منصور توکلی؛ عباس اسلامی راسخ

13.

شایستگی های حرفه ای معلمان و رضایت شغلی با تاکید بر دیدگاه سازنده گرایی

صفحه 911-920
زهرا ابوالحسنی؛ محمد جوادی پور

14.

شناسایی نیازهای دانشجویان کشاورزی در زمینه شایستگی‌های حرفه‌ای براساس مدل بوریج و رابطه آن با ساختار اجتماعی آموزش

صفحه 921-930
مسعود سامیان؛ رضا موحدی؛ ابراهیم صالحی عمران؛ حشمت اله سعدی

15.

تاثیر کیفیت فضای بسته آموزشی بر میزان حس جمعی کاربران

صفحه 931-944
مصطفی ارغیانی؛ سید عباس اقا یزدان فر؛ محسن فیضی

16.

تحلیل فلسفی فناوری و نقش آن در شکل‌گیری فضای مجازی

صفحه 945-955
پرستو مصباحی جمشید؛ محمدرضا سرمدی؛ مهران فرج اللهی؛ محمد میردامادی؛ زهره اسماعیلی

17.

تبیین جایگاه و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی– یادگیری مبتنی بر سنتز پژوهی در شواهد پژوهشی معاصر

صفحه 956-968
صابر عبدالملکی؛ محبوبه خسروی؛ مهشید ترکمان اسدی

18.

طراحی اکوسیستم کارآفرینی پردیس دانشگاهی با رویکرد مدلسازی ساختاری- تفسیری

صفحه 969-980
محمدرضا میگون پوری؛ ابولقاسم عربیون؛ محمد مهدی پوربصیر؛ علی مبینی دهکردی

19.

مطالعات تحقیقاتی مدیریت دانش در عصر پردازش ابری

صفحه 981-993
جلال رضائی نور؛ محمدسعید عسگری

20.

تاثیر کاربست الگوی آموزش مبتنی بر محیط های یادگیری سیار بر حضور اجتماعی و حضور تدریس یادگیرندگان مدارس هوشمند در درس ریاضی

صفحه 994-1004
سونیا موسی رمضانی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمدرضا نیلی احمد آبادی؛ علی دلاور؛ مهران فرج اللهی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب