عرب پشتکوهی, مهدی, زمانی مقدم, افسانه, رجب زاده قطری, علی. (1398). شناسایی معیارهای اثربخشی برنامه‌های آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب‌نظران. فناوری آموزش, 13(4), 891-900. doi: 10.22061/jte.2018.3769.1938
مهدی عرب پشتکوهی; افسانه زمانی مقدم; علی رجب زاده قطری. "شناسایی معیارهای اثربخشی برنامه‌های آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب‌نظران". فناوری آموزش, 13, 4, 1398, 891-900. doi: 10.22061/jte.2018.3769.1938
عرب پشتکوهی, مهدی, زمانی مقدم, افسانه, رجب زاده قطری, علی. (1398). 'شناسایی معیارهای اثربخشی برنامه‌های آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب‌نظران', فناوری آموزش, 13(4), pp. 891-900. doi: 10.22061/jte.2018.3769.1938
عرب پشتکوهی, مهدی, زمانی مقدم, افسانه, رجب زاده قطری, علی. شناسایی معیارهای اثربخشی برنامه‌های آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب‌نظران. فناوری آموزش, 1398; 13(4): 891-900. doi: 10.22061/jte.2018.3769.1938


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب