پاسبان خمری, خدیجه, ربیعی, محمد رضا, شاهورانی سمنانی, احمد, رستمی مال خلیفه, محسن. (1403). ریاضی در عصر دیجیتال: بررسی نقش شیوه‌نامه ارزشیابی آموزش الکترونیکی در یادگیری دانش‌آموزان. فناوری آموزش, (), 1009-1026. doi: 10.22061/tej.2025.11405.3147
خدیجه پاسبان خمری; محمد رضا ربیعی; احمد شاهورانی سمنانی; محسن رستمی مال خلیفه. "ریاضی در عصر دیجیتال: بررسی نقش شیوه‌نامه ارزشیابی آموزش الکترونیکی در یادگیری دانش‌آموزان". فناوری آموزش, , , 1403, 1009-1026. doi: 10.22061/tej.2025.11405.3147
پاسبان خمری, خدیجه, ربیعی, محمد رضا, شاهورانی سمنانی, احمد, رستمی مال خلیفه, محسن. (1403). 'ریاضی در عصر دیجیتال: بررسی نقش شیوه‌نامه ارزشیابی آموزش الکترونیکی در یادگیری دانش‌آموزان', فناوری آموزش, (), pp. 1009-1026. doi: 10.22061/tej.2025.11405.3147
پاسبان خمری, خدیجه, ربیعی, محمد رضا, شاهورانی سمنانی, احمد, رستمی مال خلیفه, محسن. ریاضی در عصر دیجیتال: بررسی نقش شیوه‌نامه ارزشیابی آموزش الکترونیکی در یادگیری دانش‌آموزان. فناوری آموزش, 1403; (): 1009-1026. doi: 10.22061/tej.2025.11405.3147


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب