خوش نشین, زهره. (1396). تاثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان در درس علوم. فناوری آموزش, 12(3), 231-238. doi: 10.22061/jte.2018.3275.1834
زهره خوش نشین. "تاثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان در درس علوم". فناوری آموزش, 12, 3, 1396, 231-238. doi: 10.22061/jte.2018.3275.1834
خوش نشین, زهره. (1396). 'تاثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان در درس علوم', فناوری آموزش, 12(3), pp. 231-238. doi: 10.22061/jte.2018.3275.1834
خوش نشین, زهره. تاثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانش‌آموزان در درس علوم. فناوری آموزش, 1396; 12(3): 231-238. doi: 10.22061/jte.2018.3275.1834


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب