| تعداد نشریات | 11 |
| تعداد شمارهها | 226 |
| تعداد مقالات | 2,285 |
| تعداد مشاهده مقاله | 3,519,063 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 2,580,131 |
| 1. | بررسی میزان مقبولیت آموزش الکترونیکی در مراکز آموزش عالی کشاورزی ایران، از دیدگاه اعضاء هیأت علمی و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی | |
| صفحه 171-183 | ||
| خلیل میرزایی؛ حشمت اله سعدی؛ سید حمید موحد محمدی؛ رضا موحدی | ||
| 2. | بررسی درک دانشآموزان دختر سال سوم متوسطه از مفهوم حد و پیوستگی | |
| صفحه 185-201 | ||
| ابراهیم ریحانی؛ زهرا شریفی | ||
| 3. | طراحی و اعتبارسنجی الگوی آموزش فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) برای کارکنان | |
| صفحه 203-218 | ||
| مجتبی باغدارنیا؛ اقدسی احقر؛ امینه احمدی | ||
| 4. | طراحی یک بازی رایانهای هوشمند برای پیشبینی نارساخوانی بر مبنای علومشناختی | |
| صفحه 219-229 | ||
| زهرا نویسی؛ محمد ابراهیم شیری؛ بهروز مینایی بیدگلی | ||
| 5. | تاثیر آموزش تلفیقی بر میزان یادگیری دانشآموزان در درس علوم | |
| صفحه 231-238 | ||
| زهره خوش نشین | ||
| 6. | اثربخشی چندرسانهای فلسفه برای کودک (P4C) بر حل مسئله دانشآموزان پایه ششم ابتدایی | |
| صفحه 239-247 | ||
| تیمور اسمعیل زاده؛ آزاد الله کرمی؛ فرانک موسوی | ||
| 7. | کاربرد نظریه فازی در ارزشیابی دروس مهارتی: تولید چندرسانهای آموزشی | |
| صفحه 249-256 | ||
| فاطمه جعفرخانی | ||