جعفرخانی, فاطمه. (1396). کاربرد نظریه فازی در ارزشیابی دروس مهارتی: تولید چندرسانه‌ای آموزشی. فناوری آموزش, 12(3), 249-256. doi: 10.22061/jte.2018.2397.1622
فاطمه جعفرخانی. "کاربرد نظریه فازی در ارزشیابی دروس مهارتی: تولید چندرسانه‌ای آموزشی". فناوری آموزش, 12, 3, 1396, 249-256. doi: 10.22061/jte.2018.2397.1622
جعفرخانی, فاطمه. (1396). 'کاربرد نظریه فازی در ارزشیابی دروس مهارتی: تولید چندرسانه‌ای آموزشی', فناوری آموزش, 12(3), pp. 249-256. doi: 10.22061/jte.2018.2397.1622
جعفرخانی, فاطمه. کاربرد نظریه فازی در ارزشیابی دروس مهارتی: تولید چندرسانه‌ای آموزشی. فناوری آموزش, 1396; 12(3): 249-256. doi: 10.22061/jte.2018.2397.1622


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب