1.

آموزش مبتنی بر نرم‌افزار دی‌مالتی‌پلکسر نوری با استفاده از کریستال‌های فوتونی دو بعدی و ارائه سرفصل‌ آن برای دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 762-774
غلامعلی دلفی؛ سعید علیائی؛ محمود صیفوری

2.

اثربخشی آموزش مبتنی بر بازیگونه سازی (گیمیفیکیشن) در انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان با نارسایی ذهنی

دوره 15، شماره 3، تیر 1400، صفحه 429-438
محمد قاسمی ارگنه؛ سعید پورروستایی اردکانی؛ علیرضا محسنی؛ روح الله فتح آبادی

3.

ارائه الگوی مفهومی تربیت هنری فناورانه برای پرورش مهارت‏های موردنیاز افراد در قرن 21

دوره 18، شماره 3، تیر 1403، صفحه 653-670
زهره کرمی

4.

ارائه مدل تقویت انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی با تأکید بر فناوری‌های آموزشی (رویکرد مدلسازی تفسیری)

دوره 16، شماره 4، مهر 1401، صفحه 681-694
حسن خوش اخلاق؛ منصوره اسلامی

5.

ارزیابی شناخت دانشجویان از مفهوم علم و کاوشگری علمی و رابطه‌ی آن با درک یک مفهوم فیزیکی (جرم)

دوره 15، شماره 3، تیر 1400، صفحه 519-530
ناصر بصیری؛ فاطمه احمدی؛ مهدی نیک عمل

6.

ارزیابی عملکرد دانش آموختگان رشته آموزش ریاضی دانشگاه فرهنگیان از نظر به‌کارگیری فناوری بر اساس مدل جان وایلز و جوزف باندی

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 499-510
محمد علی زاده جمال

7.

بررسی اثرات استفاده از نرم‌افزار آموزشی جئوجبرا بر بدفهمی‌های دانش‌آموزان پایه دوم دوره متوسطه در مبحث توابع مثلثاتی

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 765-774
فرزاد رادمهر؛ حوریه رحیمیان

8.

بررسی اثربخشی محیط یادگیری همیارانه مبتنی بر رایانه (CSCL) و نرم‌افزار ریاضی پویا بر مهارت حل مسایل مثلثاتی

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 867-875
نسرین محمدحسنی؛ سینا اسدی

9.

بررسی تأثیر روش یادگیری معکوس بر روی نگرش و عملکرد در درس ریاضی دوره ابتدایی

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 1-8
مهدی ابولقاسمی؛ حسنعلی محمدی

10.

بررسی عوامل مؤثر بر پذیرش سامانه شاد در میان معلمان ابتدایی شهر تبریز

دوره 18، شماره 3، تیر 1403، صفحه 683-696
سمیه دمساز؛ کیومرث تقی پور؛ فیروز محمودی

11.

بررسی مدل‌های محاسباتی تصمیم‌گیری مبتنی بر سازوکار عصبی مغز انسان در حوزه آموزش عصبی

دوره 17، شماره 2، فروردین 1402، صفحه 249-264
امیرمحمود موسوی‌ هریس؛ رضا ابراهیم پور

12.

بررسی میزان اثربخشی لغت‌نامه الکترونیکی بر فراگیری واژگان زبان‌آموزان با رویکرد فراتحلیل

دوره 15، شماره 2، فروردین 1400، صفحه 339-349
وحیده سادات واحدی

13.

بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های تفکر انتقادی با استفاده از فناوری‌های آموزشی در کتابهای درسی علوم تجربی پایه اول ایران و روسیه

دوره 15، شماره 3، تیر 1400، صفحه 465-478
بی بی عشرت زمانی؛ سیدامین عظیمی؛ نسیم سلیمانی؛ فریدون پریش

14.

بررسی نظام‌مند اثرات فن‌آوری‌های نوین بر روندهای آموزشی آینده

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 647-659
برات سلیمی؛ یوسف نامور؛ اعظم راستگو؛ توران سلیمانی

15.

بررسی نقش آزمون‌های مجازی درکاهش استرس از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 370-378
شهرام رنج دوست

16.

بررسی نقش میانجی سواد اطلاعاتی در رابطه بین مهارتهای ارتباطی و خودکارآمدی کارآفرینانه

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 673-682
محمد امین قشمی؛ فخرالسادات نصیری

17.

بررسی و شناسایی مدل هوشمند یادگیری همراه تعاملی جهت ارتقاء ایمنی در راه آهن

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 340-350
رضا شریفی؛ قاسمعلی بازآیی؛ حسن اسدزاده

18.

بهبود مهارت استدلال علّی دانش‌آموزان به کمک مدل‌سازی رایانه‌ای

دوره 17، شماره 3، تیر 1402، صفحه 607-620
مجتبی جهانی فر؛ معصومه هرمزی نژاد

19.

تأثیر استفاده از سبک رسمی و سبک محاوره‌ای در واقعیت افزوده بر یادگیری درس علوم تجربی دانش‌آموزان پایه‌ هشتم متوسطه

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 451-466
سونا حضرتی قاسم قشلاقی؛ یوسف مهدوی نسب؛ سید عبدالله قاسم تبار

20.

تأثیر بازی‌وارسازی در فرآیند آموزش و یادگیری مدیریت تعارض

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 657-672
سید علی فارغ؛ یاسمن صفاری؛ میلاد جعفری سیسی

21.

تأثیر درس‌افزار الکترونیکی مبتنی بر مغز بر عملکرد حل مسأله و انگیزش دانش‌آموزان در درس برنامه‌نویسی کامپیوتر

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 877-890
الهه بدیعی؛ محمدرضا نیلی؛ یاسمین عابدینی؛ بی بی عشرت زمانی

22.

تأثیر فناوری‌های ورزشی رویداد محور بر ابعاد آموزش و ارتقاء شغلی داوران سوپر لیگ والیبال ایران

دوره 16، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 351-362
حمیدرضا قزلسفلو؛ سیدحسین علوی

23.

تاثیر بوردهای هوشمند برافزایش انگیزه و یادگیری افعال چند کلمه ای توسط زبان آموزان انگلیسی بعنوان زبان خارجی

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 401-408
گودرز علی بخشی؛ محمد زینلی؛ مرتضی بختیاروند

24.

تاثیر رویکرد چند‌‌رسانه‌ای پروژه‌محور ‌بر یادگیری هنرجویان رشته کامپیوتر

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 791-799
محمد علی رستمی نژاد؛ محمدرضا محمدی

25.

دیدگاه معلمین و دانشآموزان پیرامون استفاده از فناوری آموزشی در درس تربیتبدنی

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 793-800
امیر دانا؛ سعید قربانی؛ اعظم فتحی زادان

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب