1.

آموزش مبتنی بر نرم‌افزار دی‌مالتی‌پلکسر نوری با استفاده از کریستال‌های فوتونی دو بعدی و ارائه سرفصل‌ آن برای دانشجویان کارشناسی ارشد مهندسی الکترونیک

دوره 13، شماره 4، پاییز 1398، صفحه 762-774
غلامعلی دلفی؛ سعید علیائی؛ محمود صیفوری

2.

اثربخشی آموزش مبتنی بر بازیگونه سازی (گیمیفیکیشن) در انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان با نارسایی ذهنی

دوره 15، شماره 3، تابستان 1400، صفحه 429-438
محمد قاسمی ارگنه؛ سعید پورروستایی اردکانی؛ علیرضا محسنی؛ روح الله فتح آبادی

3.

ارزیابی شناخت دانشجویان از مفهوم علم و کاوشگری علمی و رابطه‌ی آن با درک یک مفهوم فیزیکی (جرم)

دوره 15، شماره 3، تابستان 1400، صفحه 519-530
ناصر بصیری؛ فاطمه احمدی؛ مهدی نیک عمل

4.

بررسی اثرات استفاده از نرم‌افزار آموزشی جئوجبرا بر بدفهمی‌های دانش‌آموزان پایه دوم دوره متوسطه در مبحث توابع مثلثاتی

دوره 14، شماره 4، پاییز 1399، صفحه 765-774
فرزاد رادمهر؛ حوریه رحیمیان

5.

بررسی اثربخشی محیط یادگیری همیارانه مبتنی بر رایانه (CSCL) و نرم‌افزار ریاضی پویا بر مهارت حل مسایل مثلثاتی

دوره 14، شماره 4، پاییز 1399، صفحه 867-875
نسرین محمدحسنی؛ سینا اسدی

6.

بررسی تأثیر روش یادگیری معکوس بر روی نگرش و عملکرد در درس ریاضی دوره ابتدایی

دوره 15، شماره 1، زمستان 1399، صفحه 1-8
مهدی ابولقاسمی؛ حسنعلی محمدی

7.

بررسی میزان اثربخشی لغت‌نامه الکترونیکی بر فراگیری واژگان زبان‌آموزان با رویکرد فراتحلیل

دوره 15، شماره 2، بهار 1400، صفحه 339-349
وحیده سادات واحدی

8.

بررسی میزان توجه به مؤلفه‌های تفکر انتقادی با استفاده از فناوری‌های آموزشی در کتابهای درسی علوم تجربی پایه اول ایران و روسیه

دوره 15، شماره 3، تابستان 1400، صفحه 465-478
بی بی عشرت زمانی؛ سیدامین عظیمی؛ نسیم سلیمانی؛ فریدون پریش

9.

بررسی نقش آزمون‌های مجازی درکاهش استرس از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور

دوره 13، شماره 2، بهار 1398، صفحه 370-378
شهرام رنج دوست

10.

بررسی نقش میانجی سواد اطلاعاتی در رابطه بین مهارتهای ارتباطی و خودکارآمدی کارآفرینانه

دوره 15، شماره 4، پاییز 1400، صفحه 673-682
محمد امین قشمی؛ فخرالسادات نصیری

11.

بررسی و شناسایی مدل هوشمند یادگیری همراه تعاملی جهت ارتقاء ایمنی در راه آهن

دوره 13، شماره 2، بهار 1398، صفحه 340-350
رضا شریفی؛ قاسمعلی بازآیی؛ حسن اسدزاده

12.

تأثیر بازی‌وارسازی در فرآیند آموزش و یادگیری مدیریت تعارض

دوره 15، شماره 4، پاییز 1400، صفحه 657-672
سید علی فارغ؛ یاسمن صفاری؛ میلاد جعفری سیسی

13.

تأثیر درس‌افزار الکترونیکی مبتنی بر مغز بر عملکرد حل مسأله و انگیزش دانش‌آموزان در درس برنامه‌نویسی کامپیوتر

دوره 14، شماره 4، پاییز 1399، صفحه 877-890
الهه بدیعی؛ محمدرضا نیلی؛ یاسمین عابدینی؛ بی بی عشرت زمانی

14.

تاثیر بوردهای هوشمند برافزایش انگیزه و یادگیری افعال چند کلمه ای توسط زبان آموزان انگلیسی بعنوان زبان خارجی

دوره 13، شماره 2، بهار 1398، صفحه 401-408
گودرز علی بخشی؛ محمد زینلی؛ مرتضی بختیاروند

15.

تاثیر رویکرد چند‌‌رسانه‌ای پروژه‌محور ‌بر یادگیری هنرجویان رشته کامپیوتر

دوره 14، شماره 4، پاییز 1399، صفحه 791-799
محمد علی رستمی نژاد؛ محمدرضا محمدی

16.

دیدگاه معلمین و دانشآموزان پیرامون استفاده از فناوری آموزشی در درس تربیتبدنی

دوره 15، شماره 4، پاییز 1400، صفحه 793-800
امیر دانا؛ سعید قربانی؛ اعظم فتحی زادان

17.

رابطه نگرش به درس کار و فناوری با نگرش فناورانه و کارآفرینی دانش آموزان مقطع متوسطه ناحیه یک تبریز

دوره 15، شماره 2، بهار 1400، صفحه 305-319
مریم حسین زاده نباتی؛ فیروز محمودی؛ یوسف ادیب

18.

شایستگی‌های مورد نیاز اعضای هیأت‌علمی برای تدریس در مؤسسات آموزش عالی در عصر فناوری

دوره 15، شماره 1، زمستان 1399، صفحه 83-100
شهرناز بخشعلی‌زاده؛ کورش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ علیرضا کیامنش

19.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر استقرار شهر هوشمند با رویکرد آموزشی (دبیرستان‌های شهر زاهدان)

دوره 14، شماره 4، پاییز 1399، صفحه 775-790
مریم راشکی؛ محبوبه عرب عنانی

20.

فراتحلیل اثربخشی فناوری در پیشبرد اهداف آموزش ریاضی

دوره 13، شماره 4، پاییز 1398، صفحه 786-796
راضیه علی دهی راوندی؛ محمدصادق طاهرطلوع دل

21.

فراتحلیل نقش کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در جریان آموزش و یادگیری بر بازده یادگیری

دوره 13، شماره 3، تابستان 1398، صفحه 687-699
مهدی معینی کیا؛ عادل زاهدبابلان؛ ابراهیم آریانی قیزقاپان؛ زهرا بیگدلی

22.

مطالعات تحقیقاتی مدیریت دانش در عصر پردازش ابری

دوره 13، شماره 4، پاییز 1398، صفحه 981-993
جلال رضائی نور؛ محمدسعید عسگری

23.

مطالعه‌ای پدیدارشناسانه فرآیند کسب شایستگی فناورانه معلمان ایران با هدف ارائه یک مدل بومی

دوره 14، شماره 4، پاییز 1399، صفحه 847-866
افسانه حبیبی آذر؛ جواد کیهان؛ بهنام طالبی

24.

مقایسه‌ ارزشیابی سه روش آموزش مبتنی بازی، آموزش از طریق کار با نرم‌افزار تخصصی و آموزش سنتی از منظر دانشجویان

دوره 15، شماره 4، پاییز 1400، صفحه 635-647
مینا رنجبرفرد؛ مهشید زندوکیلی

25.

مقایسه تأثیر الگوهای طراحی آموزشی مریل و گانیه بر بار شناختی، یادگیری و بهره‌وری آموزشی

دوره 14، شماره 4، پاییز 1399، صفحه 813-820
وحید صالحی؛ بهزاد قنبری



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.