1.

اثربخشی یادگیری الکترونیک بر عملکرد تحصیلی با رویکرد فراتحلیل

دوره 17، شماره 3، تیر 1402، صفحه 525-540
توحید اشرف زاده؛ جواد مصرآبادی؛ بهبود یاری قلی؛ سیاوش شیخ علیزاده

2.

ارائه مدل یادگیری الکترونیک بر رضایت مندی اساتید از یادگیری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 451-461
خیراله سربلند

3.

ارزشیابی کیفیت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی براساس استاندارد ایزو 9126

دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 185-196
روشن احمدی؛ بهاره محمدی

4.

ارزیابی بارشناختی با تحلیل داده‌های ردیاب چشمی در یادگیری چندرسانه‌ای زبان

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 33-50
کیهان لطیف زاده؛ سید حمید امیری؛ علیرضا بساق‌زاده؛ مهرک رحیمی؛ رضا ابراهیم پور

5.

ارزیابی میزان آمادگی ادراکی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های ایران

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 101-117
مهدیه فرازکیش؛ غلامعلی منتظر

6.

امکان سنجی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره فازی

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 284-298
فاطمه رحمانی؛ حامد احمدی؛ الهام قنبری؛ سیدمحمود خراسانی کیاسری

7.

بررسی اثربخشی کلاس درس معکوس بر حضور آموزشی، حضور اجتماعی و حضور شناختی فراگیران دوره‌های برخط

دوره 17، شماره 2، فروردین 1402، صفحه 407-420
عباس تقی زاده

8.

بررسی رابطه کیفیت خدمات آموزشی مدرسه با موفقیت سیستم‌های یادگیری الکترونیکی با نقش میانجیگری رضایت ادراک شده دانش‌آموزان

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 591-604
طلعت صباغ حسن زاده؛ حسن نخعی

9.

بررسی مهارت‌های تلفیق ابزارهای اینترنت در آموزش توسط دبیران ریاضی مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 61-71
غلامحسین رحیمی دوست؛ فریبا موسوی؛ امیر مثنوی

10.

بررسی موانع توسعه آموزش الکترونیکی در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی‌سینا (مقایسه نظرات اعضاء هیأت علمی و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی‌سینا)

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 462-470
خلیل میرزائی؛ حشمت اله سعدی؛ مرجان سپه پناه

11.

تبیین جایگاه و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی– یادگیری مبتنی بر سنتز پژوهی در شواهد پژوهشی معاصر

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 956-968
صابر عبدالملکی؛ محبوبه خسروی؛ مهشید ترکمان اسدی

12.

تحلیل فلسفی فناوری و نقش آن در شکل‌گیری فضای مجازی

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 945-955
پرستو مصباحی جمشید؛ محمدرضا سرمدی؛ مهران فرج اللهی؛ محمد میردامادی؛ زهره اسماعیلی

13.

تعیین ویژگی‌های شبیه‌سازرایانه‌ای در آموزش معماری داخلی با رویکرد شایستگی از دیدگاه متخصصان

دوره 16، شماره 1، دی 1400، صفحه 119-134
پرستو آریانژاد؛ فرهنگ مظفر؛ محمد علی خانمحمدی؛ بهرام صالح صدق پور

14.

سنجش ابعاد فرهنگ یادگیری الکترونیکی سازمانی و ارتباط آن با اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 605-618
رضا وهاب آهاری؛ اصغر زمانی؛ مهتاب پور آتشی

15.

سیمای پژوهش‌های حوزه موک در ایران و جهان

دوره 17، شماره 2، فروردین 1402، صفحه 265-278
فاطمه شرزه ئی؛ نازیلا خطیب زنجانی؛ مرجان معصومی فرد؛ محمد رضا سرمدی؛ نصیبه پوراصغر

16.

شخصی‌سازی محیط یادگیری الکترونیکی براساس خودکارامدی یادگیرنده

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 868-880
فاطمه زرّین؛ غلامعلی منتظر

17.

شناسایی معیارهای اثربخشی برنامه‌های آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب‌نظران

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 891-900
مهدی عرب پشتکوهی؛ افسانه زمانی مقدم؛ علی رجب زاده قطری

18.

طراحی الگوی تدوین محتوای الکترونیکی براساس عوامل مؤثر بر رضایتمندی از یادگیری الکترونیکی

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 119-138
اسما پورتوکلی؛ مهرانگیز علی نژاد؛ بدرالسادات دانشمند

19.

طراحی مدل بهینه استقرار آموزش های تعامل گرای هوشمند مجازی فراگیر در دانشگاه تهران مبتنی بر تحلیل راهبردی

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 775-785
بهناز مهاجران؛ مهدی رضوان

20.

طراحی و اعتبار یابی الگوی بهبود کیفی آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان ( به روش آمیخته )

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 409-427
مژگان اسمعیل نیا؛ حسینعلی کوهستانی؛ علی معقول

21.

طراحی و اعتباریابی الگوی شبکه اجتماعی مجازی مدارس ایران

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 471-483
محسن زارعی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ خدیجه علی آبادی؛ علی دلاور

22.

عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستم‌های یادگیری الکترونیکی

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 483-498
مرتضی اکبری؛ نازنین جوادی؛ مژگان دانش

23.

فراترکیب چارچوب جامع عوامل مؤثر بر قابلیت استفاده سیستم‌های مدیریت یادگیری

دوره 17، شماره 4، مهر 1402، صفحه 849-868
سمانه عبدلی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ هاشم فردانش؛ محمد عسگری

24.

مقایسه تأثیر محتوای الکترونیکی با الگوی چند رسانه‌ای نئو - نئو و الگوی چند رسانه‌ای محقق ساخته بر یادگیری دانشجو معلمان در آموزش برد هوشمند

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 73-82
خدیجه علی آبادی؛ حامد عباسی

25.

مقایسه‌ یادگیری ‌الکترونیکی‌ در راهبرد مهارت‌های ‌خودتنظیمی‌ و انگیزش‌تحصیلی‌ در مدارس عادی و الکترونیکی‌ در رشته‌ی‌ علوم‌تجربی

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 51-60
فتانه حسنی جعفری؛ ابوالفضل عباسی

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب