تعداد نشریات | 13 |
تعداد شمارهها | 188 |
تعداد مقالات | 1,842 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,423,932 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,709,486 |
1. | اثربخشی یادگیری الکترونیک بر عملکرد تحصیلی با رویکرد فراتحلیل | |||
دوره 17، شماره 3، تیر 1402، صفحه 525-540 | ||||
توحید اشرف زاده؛ جواد مصرآبادی؛ بهبود یاری قلی؛ سیاوش شیخ علیزاده | ||||
2. | ارائه مدل یادگیری الکترونیک بر رضایت مندی اساتید از یادگیری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل | |||
دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 451-461 | ||||
خیراله سربلند | ||||
3. | ارزشیابی کیفیت سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی براساس استاندارد ایزو 9126 | |||
دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 185-196 | ||||
روشن احمدی؛ بهاره محمدی | ||||
4. | ارزیابی بارشناختی با تحلیل دادههای ردیاب چشمی در یادگیری چندرسانهای زبان | |||
دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 33-50 | ||||
کیهان لطیف زاده؛ سید حمید امیری؛ علیرضا بساقزاده؛ مهرک رحیمی؛ رضا ابراهیم پور | ||||
5. | ارزیابی میزان آمادگی ادراکی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی در دانشگاههای ایران | |||
دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 101-117 | ||||
مهدیه فرازکیش؛ غلامعلی منتظر | ||||
6. | امکان سنجی و رتبهبندی عوامل مؤثر بر توسعه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با رویکرد تصمیمگیری چند معیاره فازی | |||
دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 284-298 | ||||
فاطمه رحمانی؛ حامد احمدی؛ الهام قنبری؛ سیدمحمود خراسانی کیاسری | ||||
7. | بررسی اثربخشی کلاس درس معکوس بر حضور آموزشی، حضور اجتماعی و حضور شناختی فراگیران دورههای برخط | |||
دوره 17، شماره 2، فروردین 1402، صفحه 407-420 | ||||
عباس تقی زاده | ||||
8. | بررسی رابطه کیفیت خدمات آموزشی مدرسه با موفقیت سیستمهای یادگیری الکترونیکی با نقش میانجیگری رضایت ادراک شده دانشآموزان | |||
دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 591-604 | ||||
طلعت صباغ حسن زاده؛ حسن نخعی | ||||
9. | بررسی مهارتهای تلفیق ابزارهای اینترنت در آموزش توسط دبیران ریاضی مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز | |||
دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 61-71 | ||||
غلامحسین رحیمی دوست؛ فریبا موسوی؛ امیر مثنوی | ||||
10. | بررسی موانع توسعه آموزش الکترونیکی در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلیسینا (مقایسه نظرات اعضاء هیأت علمی و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلیسینا) | |||
دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 462-470 | ||||
خلیل میرزائی؛ حشمت اله سعدی؛ مرجان سپه پناه | ||||
11. | تبیین جایگاه و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی– یادگیری مبتنی بر سنتز پژوهی در شواهد پژوهشی معاصر | |||
دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 956-968 | ||||
صابر عبدالملکی؛ محبوبه خسروی؛ مهشید ترکمان اسدی | ||||
12. | تحلیل فلسفی فناوری و نقش آن در شکلگیری فضای مجازی | |||
دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 945-955 | ||||
پرستو مصباحی جمشید؛ محمدرضا سرمدی؛ مهران فرج اللهی؛ محمد میردامادی؛ زهره اسماعیلی | ||||
13. | تعیین ویژگیهای شبیهسازرایانهای در آموزش معماری داخلی با رویکرد شایستگی از دیدگاه متخصصان | |||
دوره 16، شماره 1، دی 1400، صفحه 119-134 | ||||
پرستو آریانژاد؛ فرهنگ مظفر؛ محمد علی خانمحمدی؛ بهرام صالح صدق پور | ||||
14. | سنجش ابعاد فرهنگ یادگیری الکترونیکی سازمانی و ارتباط آن با اشتیاق شغلی کارکنان دانشگاه تربیت دبیر شهید رجائی | |||
دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 605-618 | ||||
رضا وهاب آهاری؛ اصغر زمانی؛ مهتاب پور آتشی | ||||
15. | سیمای پژوهشهای حوزه موک در ایران و جهان | |||
دوره 17، شماره 2، فروردین 1402، صفحه 265-278 | ||||
فاطمه شرزه ئی؛ نازیلا خطیب زنجانی؛ مرجان معصومی فرد؛ محمد رضا سرمدی؛ نصیبه پوراصغر | ||||
16. | شخصیسازی محیط یادگیری الکترونیکی براساس خودکارامدی یادگیرنده | |||
دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 868-880 | ||||
فاطمه زرّین؛ غلامعلی منتظر | ||||
17. | شناسایی معیارهای اثربخشی برنامههای آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحبنظران | |||
دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 891-900 | ||||
مهدی عرب پشتکوهی؛ افسانه زمانی مقدم؛ علی رجب زاده قطری | ||||
18. | طراحی الگوی تدوین محتوای الکترونیکی براساس عوامل مؤثر بر رضایتمندی از یادگیری الکترونیکی | |||
دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 119-138 | ||||
اسما پورتوکلی؛ مهرانگیز علی نژاد؛ بدرالسادات دانشمند | ||||
19. | طراحی مدل بهینه استقرار آموزش های تعامل گرای هوشمند مجازی فراگیر در دانشگاه تهران مبتنی بر تحلیل راهبردی | |||
دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 775-785 | ||||
بهناز مهاجران؛ مهدی رضوان | ||||
20. | طراحی و اعتبار یابی الگوی بهبود کیفی آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان ( به روش آمیخته ) | |||
دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 409-427 | ||||
مژگان اسمعیل نیا؛ حسینعلی کوهستانی؛ علی معقول | ||||
21. | طراحی و اعتباریابی الگوی شبکه اجتماعی مجازی مدارس ایران | |||
دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 471-483 | ||||
محسن زارعی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ خدیجه علی آبادی؛ علی دلاور | ||||
22. | عوامل مؤثر بر تمایل دانشجویان به تداوم استفاده از سیستمهای یادگیری الکترونیکی | |||
دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 483-498 | ||||
مرتضی اکبری؛ نازنین جوادی؛ مژگان دانش | ||||
23. | فراترکیب چارچوب جامع عوامل مؤثر بر قابلیت استفاده سیستمهای مدیریت یادگیری | |||
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 بهمن 1402 | ||||
سمانه عبدلی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ هاشم فردانش؛ محمد عسگری | ||||
24. | مقایسه تأثیر محتوای الکترونیکی با الگوی چند رسانهای نئو - نئو و الگوی چند رسانهای محقق ساخته بر یادگیری دانشجو معلمان در آموزش برد هوشمند | |||
دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 73-82 | ||||
خدیجه علی آبادی؛ حامد عباسی | ||||
25. | مقایسه یادگیری الکترونیکی در راهبرد مهارتهای خودتنظیمی و انگیزشتحصیلی در مدارس عادی و الکترونیکی در رشتهی علومتجربی | |||
دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 51-60 | ||||
فتانه حسنی جعفری؛ ابوالفضل عباسی | ||||
|