1.

ارائه مدل یادگیری الکترونیک بر رضایت مندی اساتید از یادگیری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل

دوره 13، شماره 2، بهار 1398، صفحه 451-461
خیراله سربلند

2.

ارزیابی بارشناختی با تحلیل داده‌های ردیاب چشمی در یادگیری چندرسانه‌ای زبان

دوره 15، شماره 1، زمستان 1399، صفحه 33-50
کیهان لطیف زاده؛ سید حمید امیری؛ علیرضا بساق‌زاده؛ مهرک رحیمی؛ رضا ابراهیم پور

3.

ارزیابی میزان آمادگی ادراکی دانشجویان برای یادگیری الکترونیکی در دانشگاه‌های ایران

دوره 15، شماره 1، زمستان 1399، صفحه 101-117
مهدیه فرازکیش؛ غلامعلی منتظر

4.

امکان سنجی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره فازی

دوره 13، شماره 2، بهار 1398، صفحه 284-298
فاطمه رحمانی؛ حامد احمدی؛ الهام قنبری؛ سیدمحمود خراسانی کیاسری

5.

بررسی مهارت‌های تلفیق ابزارهای اینترنت در آموزش توسط دبیران ریاضی مقطع متوسطه آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز

دوره 15، شماره 1، زمستان 1399، صفحه 61-71
غلامحسین رحیمی دوست؛ فریبا موسوی؛ امیر مثنوی

6.

بررسی موانع توسعه آموزش الکترونیکی در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی‌سینا (مقایسه نظرات اعضاء هیأت علمی و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی‌سینا)

دوره 13، شماره 2، بهار 1398، صفحه 462-470
خلیل میرزائی؛ حشمت اله سعدی؛ مرجان سپه پناه

7.

تبیین جایگاه و نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرآیند یاددهی– یادگیری مبتنی بر سنتز پژوهی در شواهد پژوهشی معاصر

دوره 13، شماره 4، پاییز 1398، صفحه 956-968
صابر عبدالملکی؛ محبوبه خسروی؛ مهشید ترکمان اسدی

8.

تحلیل فلسفی فناوری و نقش آن در شکل‌گیری فضای مجازی

دوره 13، شماره 4، پاییز 1398، صفحه 945-955
پرستو مصباحی جمشید؛ محمدرضا سرمدی؛ مهران فرج اللهی؛ محمد میردامادی؛ زهره اسماعیلی

9.

شخصی‌سازی محیط یادگیری الکترونیکی براساس خودکارامدی یادگیرنده

دوره 13، شماره 4، پاییز 1398، صفحه 868-880
فاطمه زرّین؛ غلامعلی منتظر

10.

شناسایی معیارهای اثربخشی برنامه‌های آموزش الکترونیکی درس کار و فناوری از دیدگاه صاحب‌نظران

دوره 13، شماره 4، پاییز 1398، صفحه 891-900
مهدی عرب پشتکوهی؛ افسانه زمانی مقدم؛ علی رجب زاده قطری

11.

طراحی الگوی تدوین محتوای الکترونیکی براساس عوامل مؤثر بر رضایتمندی از یادگیری الکترونیکی

دوره 15، شماره 1، زمستان 1399، صفحه 119-138
اسما پورتوکلی؛ مهرانگیز علی نژاد؛ بدرالسادات دانشمند

12.

طراحی مدل بهینه استقرار آموزش های تعامل گرای هوشمند مجازی فراگیر در دانشگاه تهران مبتنی بر تحلیل راهبردی

دوره 13، شماره 4، پاییز 1398، صفحه 775-785
بهناز مهاجران؛ مهدی رضوان

13.

طراحی و اعتبار یابی الگوی بهبود کیفی آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان ( به روش آمیخته )

دوره 13، شماره 2، بهار 1398، صفحه 409-427
مژگان اسمعیل نیا؛ حسینعلی کوهستانی؛ علی معقول

14.

طراحی و اعتباریابی الگوی شبکه اجتماعی مجازی مدارس ایران

دوره 13، شماره 2، بهار 1398، صفحه 471-483
محسن زارعی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ خدیجه علی آبادی؛ علی دلاور

15.

مقایسه تأثیر محتوای الکترونیکی با الگوی چند رسانه‌ای نئو - نئو و الگوی چند رسانه‌ای محقق ساخته بر یادگیری دانشجو معلمان در آموزش برد هوشمند

دوره 15، شماره 1، زمستان 1399، صفحه 73-82
خدیجه علی آبادی؛ حامد عباسی

16.

مقایسه‌ یادگیری ‌الکترونیکی‌ در راهبرد مهارت‌های ‌خودتنظیمی‌ و انگیزش‌تحصیلی‌ در مدارس عادی و الکترونیکی‌ در رشته‌ی‌ علوم‌تجربی

دوره 15، شماره 1، زمستان 1399، صفحه 51-60
فتانه حسنی جعفری؛ ابوالفضل عباسی



Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.