تقی زاده, عباس. (1402). بررسی اثربخشی کلاس درس معکوس بر حضور آموزشی، حضور اجتماعی و حضور شناختی فراگیران دوره‌های برخط. فناوری آموزش, 17(2), 407-420. doi: 10.22061/tej.2023.9413.2844
عباس تقی زاده. "بررسی اثربخشی کلاس درس معکوس بر حضور آموزشی، حضور اجتماعی و حضور شناختی فراگیران دوره‌های برخط". فناوری آموزش, 17, 2, 1402, 407-420. doi: 10.22061/tej.2023.9413.2844
تقی زاده, عباس. (1402). 'بررسی اثربخشی کلاس درس معکوس بر حضور آموزشی، حضور اجتماعی و حضور شناختی فراگیران دوره‌های برخط', فناوری آموزش, 17(2), pp. 407-420. doi: 10.22061/tej.2023.9413.2844
تقی زاده, عباس. بررسی اثربخشی کلاس درس معکوس بر حضور آموزشی، حضور اجتماعی و حضور شناختی فراگیران دوره‌های برخط. فناوری آموزش, 1402; 17(2): 407-420. doi: 10.22061/tej.2023.9413.2844


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب