1.

بررسی مدل‌های محاسباتی تصمیم‌گیری مبتنی بر سازوکار عصبی مغز انسان در حوزه آموزش عصبی

صفحه 249-264
امیرمحمود موسوی‌ هریس؛ رضا ابراهیم پور

2.

سیمای پژوهش‌های حوزه موک در ایران و جهان

صفحه 265-278
فاطمه شرزه ئی؛ نازیلا خطیب زنجانی؛ مرجان معصومی فرد؛ محمد رضا سرمدی؛ نصیبه پوراصغر

3.

تاثیر آموزش مبتنی‌بر نقشه‌های مفهومی معلم و دانش‌آموز ساخته بر انگیزش و یادگیری مفاهیم درسی دانش‌آموزان مقطع هشتم متوسطه

صفحه 279-292
منصوره سادات موسوی شفیق؛ زهره خوش نشین؛ یوسف مهدوی نسب؛ محمد مجدم

4.

تأثیر آموزش بهداشت فردی توسط رسانه کمیک استریپ برمهارت های اجتماعی دانش آموزان

صفحه 293-302
سروش سوزنگر؛ سعید شاه حسینی

5.

کارکردهای فناورانه آموزشی موک‌ها برای کارکنان در محیط کار

صفحه 303-316
فرشیده فتحی هفشجانی؛ حسین زینلی پور؛ علی اکبر شیخی فینی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ اسماعیل جعفری

6.

هنجاریابی، روایی و پایایی توسعه آزمون سنجش ادراک بصری در بین دانشجویان رشته معماری

صفحه 317-328
مهدی خاک زند؛ فلورا فکوریان

7.

اثربخشی آموزش مجازی بر اهمال‌کاری و میزان توجه دانشجویان در دوره پاندمی کووید-19

صفحه 329-342
سعیده خجسته

8.

واکاوی ارزیابی تأملی و کاربست آن در آموزش معماری در میان مدرسان

صفحه 343-356
مریم حسینی؛ سیدباقر حسینی؛ فرهنگ مظفر

9.

مقایسه اثربخشی مداخلات روان آموزشی حضوری و مجازی مبتنی بر نظریه پذیرش و تعهد بر مسئولیت‌پذیری نوجوانان در دوران پسا کرونا

صفحه 357-370
امید سیفوری؛ جمشید جراره؛ فریده حمیدی

10.

شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای نظریه بازی در فضای آموزش و یادگیری با استفاده از روش تصمیم‌گیری BWM

صفحه 371-390
سیده فاطمه نورانی؛ محمد سرکانی؛ زهرا کریمی

11.

فناوری‌های دفتر کل توزیع شده: تأثیرات و پیامدها در نظام آموزشی

صفحه 391-406
اسمعیل علی سلیمی؛ مریم رضایی

12.

بررسی اثربخشی کلاس درس معکوس بر حضور آموزشی، حضور اجتماعی و حضور شناختی فراگیران دوره‌های برخط

صفحه 407-420
عباس تقی زاده

13.

تأثیر یادگیری ریاضی به روش واک بر نگرش و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی دوران کرونا

صفحه 421-432
نرگس بردیا؛ رحیم مرادی؛ بهمن یاسبلاغی شراهی

14.

طراحی و اعتباریابی الگوی مفهومی مدیریت محیط یادگیری الکترونیکی برای معلمان

صفحه 433-448
فاطمه خالوندی؛ سیدرسول عمادی؛ محمد ادیب عمرانی

15.

بررسی طراحی فضای آموزشی با رویکرد کاهش استرس با استفاده از طراحی بیوفیلیک (زیست گرا)

صفحه 449-468
مصطفی ارغیانی؛ محی الدین صفار؛ محمد مهوش


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب