آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها227
تعداد مقالات2,290
تعداد مشاهده مقاله3,553,978
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,599,846

1.

بررسی مدل‌های محاسباتی تصمیم‌گیری مبتنی بر سازوکار عصبی مغز انسان در حوزه آموزش عصبی

صفحه 249-264
امیرمحمود موسوی‌ هریس؛ رضا ابراهیم پور

2.

سیمای پژوهش‌های حوزه موک در ایران و جهان

صفحه 265-278
فاطمه شرزه ئی؛ نازیلا خطیب زنجانی؛ مرجان معصومی فرد؛ محمد رضا سرمدی؛ نصیبه پوراصغر

3.

تاثیر آموزش مبتنی‌بر نقشه‌های مفهومی معلم و دانش‌آموز ساخته بر انگیزش و یادگیری مفاهیم درسی دانش‌آموزان مقطع هشتم متوسطه

صفحه 279-292
منصوره سادات موسوی شفیق؛ زهره خوش نشین؛ یوسف مهدوی نسب؛ محمد مجدم

4.

تأثیر آموزش بهداشت فردی توسط رسانه کمیک استریپ برمهارت های اجتماعی دانش آموزان

صفحه 293-302
سروش سوزنگر؛ سعید شاه حسینی

5.

کارکردهای فناورانه آموزشی موک‌ها برای کارکنان در محیط کار

صفحه 303-316
فرشیده فتحی هفشجانی؛ حسین زینلی پور؛ علی اکبر شیخی فینی؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ اسماعیل جعفری

6.

هنجاریابی، روایی و پایایی توسعه آزمون سنجش ادراک بصری در بین دانشجویان رشته معماری

صفحه 317-328
مهدی خاک زند؛ فلورا فکوریان

7.

اثربخشی آموزش مجازی بر اهمال‌کاری و میزان توجه دانشجویان در دوره پاندمی کووید-19

صفحه 329-342
سعیده خجسته

8.

واکاوی ارزیابی تأملی و کاربست آن در آموزش معماری در میان مدرسان

صفحه 343-356
مریم حسینی؛ سیدباقر حسینی؛ فرهنگ مظفر

9.

مقایسه اثربخشی مداخلات روان آموزشی حضوری و مجازی مبتنی بر نظریه پذیرش و تعهد بر مسئولیت‌پذیری نوجوانان در دوران پسا کرونا

صفحه 357-370
امید سیفوری؛ جمشید جراره؛ فریده حمیدی

10.

شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای نظریه بازی در فضای آموزش و یادگیری با استفاده از روش تصمیم‌گیری BWM

صفحه 371-390
سیده فاطمه نورانی؛ محمد سرکانی؛ زهرا کریمی

11.

فناوری‌های دفتر کل توزیع شده: تأثیرات و پیامدها در نظام آموزشی

صفحه 391-406
اسمعیل علی سلیمی؛ مریم رضایی

12.

بررسی اثربخشی کلاس درس معکوس بر حضور آموزشی، حضور اجتماعی و حضور شناختی فراگیران دوره‌های برخط

صفحه 407-420
عباس تقی زاده

13.

تأثیر یادگیری ریاضی به روش واک بر نگرش و عملکرد تحصیلی دانش آموزان دوره ابتدایی در آموزش مجازی دوران کرونا

صفحه 421-432
نرگس بردیا؛ بهمن یاسبلاغی شراهی

14.

طراحی و اعتباریابی الگوی مفهومی مدیریت محیط یادگیری الکترونیکی برای معلمان

صفحه 433-448
فاطمه خالوندی؛ سیدرسول عمادی؛ محمد ادیب عمرانی

15.

بررسی طراحی فضای آموزشی با رویکرد کاهش استرس با استفاده از طراحی بیوفیلیک (زیست گرا)

صفحه 449-468
مصطفی ارغیانی؛ محی الدین صفار؛ محمد مهوش


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب