سیفوری, امید, جراره, جمشید, حمیدی, فریده. (1402). مقایسه اثربخشی مداخلات روان آموزشی حضوری و مجازی مبتنی بر نظریه پذیرش و تعهد بر مسئولیت‌پذیری نوجوانان در دوران پسا کرونا. فناوری آموزش, 17(2), 357-370. doi: 10.22061/tej.2023.9312.2829
امید سیفوری; جمشید جراره; فریده حمیدی. "مقایسه اثربخشی مداخلات روان آموزشی حضوری و مجازی مبتنی بر نظریه پذیرش و تعهد بر مسئولیت‌پذیری نوجوانان در دوران پسا کرونا". فناوری آموزش, 17, 2, 1402, 357-370. doi: 10.22061/tej.2023.9312.2829
سیفوری, امید, جراره, جمشید, حمیدی, فریده. (1402). 'مقایسه اثربخشی مداخلات روان آموزشی حضوری و مجازی مبتنی بر نظریه پذیرش و تعهد بر مسئولیت‌پذیری نوجوانان در دوران پسا کرونا', فناوری آموزش, 17(2), pp. 357-370. doi: 10.22061/tej.2023.9312.2829
سیفوری, امید, جراره, جمشید, حمیدی, فریده. مقایسه اثربخشی مداخلات روان آموزشی حضوری و مجازی مبتنی بر نظریه پذیرش و تعهد بر مسئولیت‌پذیری نوجوانان در دوران پسا کرونا. فناوری آموزش, 1402; 17(2): 357-370. doi: 10.22061/tej.2023.9312.2829


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب