ارغیانی, مصطفی, صفار, محی الدین, مهوش, محمد. (1402). بررسی طراحی فضای آموزشی با رویکرد کاهش استرس با استفاده از طراحی بیوفیلیک (زیست گرا). فناوری آموزش, 17(2), 449-468. doi: 10.22061/tej.2023.9338.2834
مصطفی ارغیانی; محی الدین صفار; محمد مهوش. "بررسی طراحی فضای آموزشی با رویکرد کاهش استرس با استفاده از طراحی بیوفیلیک (زیست گرا)". فناوری آموزش, 17, 2, 1402, 449-468. doi: 10.22061/tej.2023.9338.2834
ارغیانی, مصطفی, صفار, محی الدین, مهوش, محمد. (1402). 'بررسی طراحی فضای آموزشی با رویکرد کاهش استرس با استفاده از طراحی بیوفیلیک (زیست گرا)', فناوری آموزش, 17(2), pp. 449-468. doi: 10.22061/tej.2023.9338.2834
ارغیانی, مصطفی, صفار, محی الدین, مهوش, محمد. بررسی طراحی فضای آموزشی با رویکرد کاهش استرس با استفاده از طراحی بیوفیلیک (زیست گرا). فناوری آموزش, 1402; 17(2): 449-468. doi: 10.22061/tej.2023.9338.2834


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب