خجسته, سعیده. (1402). اثربخشی آموزش مجازی بر اهمال‌کاری و میزان توجه دانشجویان در دوره پاندمی کووید-19. فناوری آموزش, 17(2), 329-342. doi: 10.22061/tej.2023.9291.2826
سعیده خجسته. "اثربخشی آموزش مجازی بر اهمال‌کاری و میزان توجه دانشجویان در دوره پاندمی کووید-19". فناوری آموزش, 17, 2, 1402, 329-342. doi: 10.22061/tej.2023.9291.2826
خجسته, سعیده. (1402). 'اثربخشی آموزش مجازی بر اهمال‌کاری و میزان توجه دانشجویان در دوره پاندمی کووید-19', فناوری آموزش, 17(2), pp. 329-342. doi: 10.22061/tej.2023.9291.2826
خجسته, سعیده. اثربخشی آموزش مجازی بر اهمال‌کاری و میزان توجه دانشجویان در دوره پاندمی کووید-19. فناوری آموزش, 1402; 17(2): 329-342. doi: 10.22061/tej.2023.9291.2826


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب