علی آبادی, خدیجه, عباسی, حامد. (1399). مقایسه تأثیر محتوای الکترونیکی با الگوی چند رسانه‌ای نئو - نئو و الگوی چند رسانه‌ای محقق ساخته بر یادگیری دانشجو معلمان در آموزش برد هوشمند. فناوری آموزش, 15(1), 73-82. doi: 10.22061/tej.2020.5584.2244
خدیجه علی آبادی; حامد عباسی. "مقایسه تأثیر محتوای الکترونیکی با الگوی چند رسانه‌ای نئو - نئو و الگوی چند رسانه‌ای محقق ساخته بر یادگیری دانشجو معلمان در آموزش برد هوشمند". فناوری آموزش, 15, 1, 1399, 73-82. doi: 10.22061/tej.2020.5584.2244
علی آبادی, خدیجه, عباسی, حامد. (1399). 'مقایسه تأثیر محتوای الکترونیکی با الگوی چند رسانه‌ای نئو - نئو و الگوی چند رسانه‌ای محقق ساخته بر یادگیری دانشجو معلمان در آموزش برد هوشمند', فناوری آموزش, 15(1), pp. 73-82. doi: 10.22061/tej.2020.5584.2244
علی آبادی, خدیجه, عباسی, حامد. مقایسه تأثیر محتوای الکترونیکی با الگوی چند رسانه‌ای نئو - نئو و الگوی چند رسانه‌ای محقق ساخته بر یادگیری دانشجو معلمان در آموزش برد هوشمند. فناوری آموزش, 1399; 15(1): 73-82. doi: 10.22061/tej.2020.5584.2244


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب