1.

تشخیص اتوماتیک بیمارهای شبکیه چشم با استفاده از مدل های ریاضیاتی پردازش تصویر، مبتنی بر یادگیری دیکشنری چند لایه

صفحه 234-248
آزاده منتظری؛ محبوبه شمسی؛ روح الله دیانت

2.

یادگیری طبیعی، مطالعه‌ای بر مبنای مشاهدۀ رفتار کودکان در مدرسۀ طبیعت کاوی‌کنج مشهد

صفحه 249-262
سیدمحمد بهروز؛ اسماعیل ضرغامی

3.

بررسی نگرش معلمان ایرانی زبان انگلیسی پیرامون مفهوم جهانی-بومی سازی از طریق پرسشنامه ی ابداعی

صفحه 263-273
اسمعیل علی سلیمی؛ محمد میثم صفرزاده

4.

ویژگی‌ها و عناصر طراحی فضاهای باز کودکان دبستانی براساس هوش هیجانی در فرآیند یادگیری از دیدگاه متخصصان

صفحه 274-283
حسنی سادات شمس دولت آبادی؛ فرهنگ مظفر؛ نیلوفر ملک؛ بهرام صالح صدق پور

5.

امکان سنجی و رتبه‌بندی عوامل مؤثر بر توسعه یادگیری الکترونیکی در آموزش عالی با رویکرد تصمیم‌گیری چند معیاره فازی

صفحه 284-298
فاطمه رحمانی؛ حامد احمدی؛ الهام قنبری؛ سیدمحمود خراسانی کیاسری

6.

ارائه الگوی ارزیابی آموزشی مبتنی بر معیار در آتلیه‌های طراحی معماری

صفحه 299-314
سیما رضائی آشتیانی؛ جمال‌الدین مهدی‌نژاد

7.

دسته بندی سبک های یادگیری با استفاده از ویژگی های رفتاری و ماشین بردار پشتیبان دو قلو

صفحه 316-326
جلال الدین نصیری؛ امیر محمود میر؛ سمیه فتاحی

8.

ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه دهم رشته انسانی (با تاکید بر رویکرد زمینه محور از دیدگاه دبیران این درس در شهر تهران)

صفحه 327-339
غلامعلی احمدی؛ هاله شیخ الاسلامی؛ علیرضا عصاره؛ ابراهیم ریحانی

9.

بررسی و شناسایی مدل هوشمند یادگیری همراه تعاملی جهت ارتقاء ایمنی در راه آهن

صفحه 340-350
رضا شریفی؛ قاسمعلی بازآیی؛ حسن اسدزاده

10.

ماهیت و منطق برنامه درسی رباتیک تربیتی در دوره ابتدایی

صفحه 351-369
رحیمه منصوری گرگر؛ علی حسینی‌خواه؛ مینو عالمی؛ زهرا نیکنام

11.

بررسی نقش آزمون‌های مجازی درکاهش استرس از دیدگاه استادان و دانشجویان دانشگاه پیام‌نور

صفحه 370-378
شهرام رنج دوست

12.

تاثیر طراحی بهینه فضای آموزشی بر ارتقای خلاقیت

صفحه 379-385
یزدان موحدی

13.

توسعه مدل ساختاری فرایندهای خلق دانش ملی با استفاده از ترکیب روش‌های دلفی و مدلسازی ساختاری تفسیری

صفحه 386-400
قاسم آذری آرانی؛ جلال رضائی نور

14.

تاثیر بوردهای هوشمند برافزایش انگیزه و یادگیری افعال چند کلمه ای توسط زبان آموزان انگلیسی بعنوان زبان خارجی

صفحه 401-408
گودرز علی بخشی؛ محمد زینلی؛ مرتضی بختیاروند

15.

طراحی و اعتبار یابی الگوی بهبود کیفی آموزش های مجازی دانشگاه فرهنگیان ( به روش آمیخته )

صفحه 409-427
مژگان اسمعیل نیا؛ حسینعلی کوهستانی؛ علی معقول

16.

بررسی نقش شیوه آموزش دانشجویان بر ارتقا میزان خلاقیت آنها نمونه موردی، دانشجویان درس درک و بیان محیط در رشته مهندسی معماری

صفحه 428-438
سیداحسان بلادی ده بزرگ؛ محمدهادی کابلی؛ علی اکبر حیدری

17.

ارایه مدل طبقه بندی بر اساس سیستم استنتاج فازی و الگوریتم ژنتیک جهت تشخیص اختلال خواندن در دانش آموزان مقطع راهنمایی

صفحه 439-448
فهیمه رضایی؛ راحیل حسینی؛ مهدی مزینانی

18.

ارائه مدل یادگیری الکترونیک بر رضایت مندی اساتید از یادگیری در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل

صفحه 451-461
خیراله سربلند

19.

بررسی موانع توسعه آموزش الکترونیکی در دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی‌سینا (مقایسه نظرات اعضاء هیأت علمی و دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی دانشکده کشاورزی دانشگاه بوعلی‌سینا)

صفحه 462-470
خلیل میرزائی؛ حشمت اله سعدی؛ مرجان سپه پناه

20.

طراحی و اعتباریابی الگوی شبکه اجتماعی مجازی مدارس ایران

صفحه 471-483
محسن زارعی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ خدیجه علی آبادی؛ علی دلاور


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب