1.

آموزش طراحی معماری مسکونی مبتنی بر قابلیت‌های محیطی

دوره 15، شماره 3، تیر 1400، صفحه 567-578
سمیه بیطرف؛ محسن کاملی؛ بهرام صالح صدق پور

2.

آموزش معماری پایدار در ایران، موانع و گرایش ها

دوره 2، شماره 2، فروردین 1387، صفحه 127-135
سیدباقر حسینی؛ سید مجید مفیدی شمیرانی؛ حسن مدی

3.

اثربخشی آموزش ریاضی مبتنی بر واقعیت افزوده در فضای مجازی بر یادگیری مادام‌العمر و اشتیاق تحصیلی دانشجو معلمان

دوره 17، شماره 1، دی 1401، صفحه 87-102
مرجان معیری

4.

اثربخشی آموزش مبتنی بر بازیگونه سازی (گیمیفیکیشن) در انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان با نارسایی ذهنی

دوره 15، شماره 3، تیر 1400، صفحه 429-438
محمد قاسمی ارگنه؛ سعید پورروستایی اردکانی؛ علیرضا محسنی؛ روح الله فتح آبادی

5.

ارزیابی موفقیت آموزش معماری ایران بر ارتقا خلاقیت و تصور خلاق دانشجویان، مطالعه موردی: دانشگاه ملایر

دوره 14، شماره 1، دی 1398، صفحه 189-197
خسرو دانشجو؛ آرش حسینی علمداری؛ محمد معینی پور

6.

ارزیابی میزان شکاف دیجیتالی در آموزش متوسطه دوم شهر تبریز در شرایط کووید-19 و شناسایی عوامل مؤثر بر آن

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 553-570
کیومرث تقی پور؛ فیروز محمودی؛ میکائیل عباسی؛ مهری محمدی

7.

استفاده بهینه از نرم افزار پاورپوینت در تدریس

دوره 6، شماره 2، فروردین 1391، صفحه 127-134
موسی مظلوم

8.

اصول طراحی فضاهای باز دانشگاهی بر اساس مدل سرزندگی و ارتقاء آموزش

دوره 12، شماره 2، فروردین 1397، صفحه 161-170
سعید عظمتی؛ فرهنگ مظفر؛ بهرام صالح صدق پور؛ سیدباقر حسینی

9.

افزایش فیدبک برای بهبود کیفیت تدریس

دوره 4، شماره 3، تیر 1389، صفحه 221-225
مسعود علی اکبر گلکار

10.

انتخاب کاربردهای اینترنت اشیا (IOT) در صنعت آموزش با استفاده از روش تصمیم‌گیری چندمعیاره بهترین- بدترین

دوره 16، شماره 2، فروردین 1401، صفحه 363-386
ایوب محمدیان؛ محمد بشیر صدیقی؛ محمد سرکانی

11.

بازشناسی نقش طبیعت در فضاهای آموزشی

دوره 3، شماره 4، مهر 1388، صفحه 271-280
فرهنگ مظفر؛ فاطمه مهدی زاده سراج؛ سیده سمیه میرمرادی

12.

بررسی رضایت دانشجویان کارشناسی ارشد از سبک‌های نظارتی و تعاملی استادان راهنما

دوره 10، شماره 3، تیر 1395، صفحه 235-246
حمیدرضا آراسته؛ یاسین سعیدی

13.

بررسی کاربرد فناوری‌ نوین متاورس در آموزش و یادگیری: یک مرور نظام‌مند

دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 287-310
حامد عباسی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی

14.

بررسی نگرش معلمان نسبت به کاربرد فناوری‌های آموزشی در فرآیند تدریس

دوره 6، شماره 1، دی 1390، صفحه 73-79
علیرضا ذاکری؛ صالح رشید حاجی خواجه لو؛ هادی افرایی؛ شهناز زنگوئی

15.

پیوند نظر و عمل برای استحکام و تداوم جامعه دموکراتیک (حسب نظر جان دیویی)

دوره 12، شماره 23، شهریور 1402
الهه عبداللهی؛ علی مرادخانی؛ فاطمه احمدبیگی

16.

تأثیر آموزش روش شش کلاه تفکر دوبونو در بهبود مهارت شناختی دانشجویان کشاورزی در درس کارآفرینی

دوره 14، شماره 1، دی 1398، صفحه 15-26
بیژن ابدی

17.

تأثیر آموزش مؤلفه های سرمایه اجتماعی بر فعالیت شغلی اعضای هیأت علمی

دوره 5، شماره 1، دی 1389، صفحه 59-66
حسین صفرزاده؛ محمود احمدی شریف؛ علیرضا ذاکری

18.

تأثیر آموزش مبتنی بر واقعیت افزوده تعاملی بر یادگیری و یادداری درس علوم تجربی

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 571-582
سید علی فارغ؛ میلاد جعفری سیسی

19.

تأثیر آموزش نقشه مفهومی مبتنی بر تحلیل فرآیند شبکهای (ANP) و سخنرانی بر مهارت‌های یادگیری دانش‌آموزان

دوره 18، شماره 2، فروردین 1403، صفحه 311-328
زهرا رویتوند غیاثوند؛ ولی‌اله فرزاد؛ بهرام صالح صدق پور؛ آنیتا باغداساریانس؛ علی رضا کرمی گزافی

20.

تأثیر بازی‌وارسازی در فرآیند آموزش و یادگیری مدیریت تعارض

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 657-672
سید علی فارغ؛ یاسمن صفاری؛ میلاد جعفری سیسی

21.

تأثیر ربات‌های اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی‌ دانش‌آموزان در یک عمل هوشمندانه

دوره 11، شماره 3، تیر 1396، صفحه 271-283
علی مقداری؛ مینو عالمی؛ سینا رضایی زارعی

22.

تأثیر گیمیفیکیشن (بازی وارسازی) بر ارتقاء سواد زیست محیطی دانش آموزان

دوره 17، شماره 3، تیر 1402، صفحه 683-694
منیژه احمدی؛ سیده فاطمه نورانی؛ سپیده حسینی

23.

تأثیر محیط های یادگیری مبتنی بر رایانه و غنی شده ی مبتنی بر وب بر تعامل عناصر آموزشی

دوره 11، شماره 3، تیر 1396، صفحه 223-233
حسین مرادی مخلص؛ جمشید حیدری؛ وحید صالحی؛ نسیبه پوطی

24.

تأثیر مداخلات آموزشی مبتنی بر الگوهای بدیعه‌پردازی و 5E در عملکرد تحصیلی هندسه دانش‌آموزان

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 835-846
زهرا کلانترنیا؛ احمد شاهورانی سمنانی؛ محمد حسن بهزادی؛ محسن رستمی مال خلیفه؛ محمدرضا مردان بیگی

25.

تأثیر میزان شناخت و کاربست فناوری آموزشی توسط معلمان در بهبود کیفیت فرایند یادگیری دانش آموزان

دوره 4، شماره 1، دی 1388، صفحه 11-21
عیسی ثمری؛ محمد آتشک

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب