1.

تأثیراجتماع یادگیری معلمان بر بهبود تلفیق فناوری آنها در کلاس درس

صفحه 661-680
محمدرضا رحیمی؛ مریم پورجمشیدی؛ اکبر مومنی راد

2.

ارائه مدل تقویت انگیزش تحصیلی دانش‌آموزان مقاطع ابتدایی با تأکید بر فناوری‌های آموزشی (رویکرد مدلسازی تفسیری)

صفحه 681-694
حسن خوش اخلاق؛ منصوره اسلامی

3.

رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)

صفحه 695-706
مهدی رجبی؛ سید عبدالله قاسم تبار؛ یوسف مهدوی نسب

4.

نقاط قوت، ضعف، فرصت‌ها و تهدیدهای شیوع ویروس کووید- 19 در آموزش عالی از دیدگاه دانشجویان دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه تبریز

صفحه 707-722
مهدیه روحی؛ فیروز محمودی؛ کیومرث تقی پور

5.

تأثیر بازی‌وارسازی بر واژه‌آموزی (یادگیری انگلیسی به‌عنوان زبان دوم) در دانش‌آموزان پایه‌پنجم ابتدایی

صفحه 723-734
علیرضا سلیمی؛ حسین زنگنه

6.

واکاوی تأثیر آموزش کتاب تفکر و سواد رسانه ای بر توانایی مصرف بهینه رسانه و تحلیل نقادانه پیام های آن

صفحه 735-748
زهرا کتابدار؛ منصور عبدی؛ سارا رمضانی

7.

بررسی تأثیر کاربرد اینفوگرافیک در محیط یادگیری مبتنی بر الگوی گلاسرز‌ فلد بر میزان انگیزش، یادگیری و یادداری درس مطالعات اجتماعی پایه پنجم

صفحه 749-762
سیدرسول عمادی؛ افسانه مختاری سمیع

8.

نقش آموزش برخط در پرورش خودفرمانی فردی دانشجویان با تأکید بر سازه‌گرایی اجتماعی

صفحه 763-778
امیر مرادی؛ سعید ضرغامی همراه

9.

تحلیل محتوای کیفی بازنمایی علم در گالری مکانیک موزه ملی علوم و فناوری ایران با رویکرد ماهیت علم

صفحه 779-792
سیده زهرا اجاق؛ فاطمه احمدی؛ مهناز هدایتی

10.

همبستگی بنیادی مجموعه خودتنظیمی آنلاین با مؤلفه‌های انعطاف‌پذیری شناختی دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه در دوران آموزش مجازی و زمان شیوع ویروس کرونا

صفحه 793-804
نازیلا خطیب زنجانی؛ نادر محمدی؛ افشین پاآهو

11.

چالش‌ها و آسیب‌های آموزش مجازی در دانشگاه در دوره همه‌گیری کرونا

صفحه 805-818
زهره منصوری خسرویه؛ علیرضا عراقیه؛ نادر برزگر؛ امیرحسین مهدیزاده؛ حسینعلی جاهد

12.

هنجاریابی مقیاس درک استعاره‌ای از کارآمدی نرم‌افزارهای آموزش ریاضی درفرایند یاددهی– یادگیری از دیدگاه دبیران ریاضی

صفحه 819-834
سید جعفر مهدیخانی سروجهانی؛ حسین دوستی؛ ابوالفضل تهرانیان؛ احمد شاهورانی؛ مهدی آژینی

13.

کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالش‌های اعضای هیات علمی

صفحه 835-852
نسرین محمدحسنی

14.

ویژگی‌های جمعیت‌شناختی و مهارت‌های اندیشه‌گری انتقادی هنرجویان فنی و حرفه‏ای کشاورزی: مقایسه‌ای مبتنی بر نابرابری فضای آموزشی

صفحه 853-868
فیض الله منوری فرد؛ امیر حسین علی بیگی

15.

طراحی و اعتباریابی الگوی تولید محتوای محیط واقعیت افزوده با تأکید بر رویکرد سازنده‌گرایی

صفحه 869-891
حامد عباسی؛ محمدرضا نیلی احمدآبادی؛ علی دلاور؛ اسماعیل زارعی زوارکی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب