محمدحسنی, نسرین. (1401). کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالش‌های اعضای هیات علمی. فناوری آموزش, 16(4), 835-852. doi: 10.22061/tej.2022.8766.2729
نسرین محمدحسنی. "کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالش‌های اعضای هیات علمی". فناوری آموزش, 16, 4, 1401, 835-852. doi: 10.22061/tej.2022.8766.2729
محمدحسنی, نسرین. (1401). 'کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالش‌های اعضای هیات علمی', فناوری آموزش, 16(4), pp. 835-852. doi: 10.22061/tej.2022.8766.2729
محمدحسنی, نسرین. کوچ به یادگیری برخط در دوران کرونا: واکاوی تجارب و چالش‌های اعضای هیات علمی. فناوری آموزش, 1401; 16(4): 835-852. doi: 10.22061/tej.2022.8766.2729


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب