رجبی, مهدی, قاسم تبار, سید عبدالله, مهدوی نسب, یوسف. (1401). رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد). فناوری آموزش, 16(4), 695-706. doi: 10.22061/tej.2022.8462.2673
مهدی رجبی; سید عبدالله قاسم تبار; یوسف مهدوی نسب. "رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)". فناوری آموزش, 16, 4, 1401, 695-706. doi: 10.22061/tej.2022.8462.2673
رجبی, مهدی, قاسم تبار, سید عبدالله, مهدوی نسب, یوسف. (1401). 'رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد)', فناوری آموزش, 16(4), pp. 695-706. doi: 10.22061/tej.2022.8462.2673
رجبی, مهدی, قاسم تبار, سید عبدالله, مهدوی نسب, یوسف. رابطه بین میزان سواد دیجیتال معلمان و دیدگاه آنان نسبت به میزان کاربردپذیری شبکه آموزشی دانش‌آموز (شاد). فناوری آموزش, 1401; 16(4): 695-706. doi: 10.22061/tej.2022.8462.2673


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب