1.

آموزش منظورشناسی زبان انگلیسی با رویکرد اجتماعی-فرهنگی

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 901-909
الهه زعفرانیه؛ منصور توکلی؛ عباس اسلامی راسخ

2.

اثربخشی روش آموزش معکوس راهبردهای یادگیری (شناختی- فراشناختی) بر پیشرفت مهارت گفتاری و خودتنظیمی زبان‌آموزان در مقایسه با رویکرد سنتی

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 635-646
وحیده سادات واحدی

3.

ارائه الگوی ارزیابی آموزشی مبتنی بر معیار در آتلیه‌های طراحی معماری

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 299-314
سیما رضائی آشتیانی؛ جمال‌الدین مهدی‌نژاد

4.

ارایه مدل طبقه بندی بر اساس سیستم استنتاج فازی و الگوریتم ژنتیک جهت تشخیص اختلال خواندن در دانش آموزان مقطع راهنمایی

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 439-448
فهیمه رضایی؛ راحیل حسینی؛ مهدی مزینانی

5.

ارتقای تفکر تابعی: شناسایی طرح‌واره‌های پیش‌نیاز دانش‌آموزان پایه‌ی هفتم در تعمیم الگوهای شکلی دومتغیره

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 707-722
ربابه افخمی؛ نسیم اصغری؛ علیرضا مدقالچی

6.

ارزیابی اثربخشی شیوه های استفاده از محرک های بصری در خلاقیت طراحی دانشجویان معماری

دوره 15، شماره 2، فروردین 1400، صفحه 291-304
محمدعلی اشرف گنجوئی؛ حمید ندیمی

7.

ارزیابی تاثیر تکنیک بارش فکری و اسکمپر بر ارتقا خلاقیت مهارت طراحی معماری

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 689-706
مهناز طالبی؛ میرسعید موسوی؛ کامبیز پوشنه

8.

امکان سنجی کاربرد روش‌های نوین تدریس در شرکت ملی صنایع پتروشیمی از دیدگاه مدیران و کارکنان

دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 695-706
محمد مجدم؛ زهره خوش نشین؛ سید عبدالله قاسم تبار؛ علی نجفی

9.

بررسی بهبود عملکرد و استقلال سبک‌های حل مسأله‌ یادگیری دستور زبان انگلیسی دانشجویان تحت الگوی یادگیری معکوس

دوره 16، شماره 3، تیر 1401، صفحه 539-551
شیلا سلیمانی؛ خدیجه علی‌آبادی؛ اسماعیل زارعی زوارکی؛ علی دلاور

10.

بررسی تأثیر به‌کارگیری الگوی گانیه بر میزان بار شناختی بیرونی و توان حل مسأله

دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 9-18
فردین سالمیان؛ حامد عباسی کسانی؛ محمد حسن امیر تیموری

11.

بررسی تأثیر روش آموزش استقرایی بر نتایج طراحی در درس طراحی معماری 4 (نمونه موردی: دانشگاه خیام مشهد)

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 991-1000
احمد میرزاکوچک خوشنویس؛ شادی ضیائی

12.

بررسی توانایی‌فضایی دانش‌آموزان دختر و پسر در پایه‌های دهم و یازدهم با توجه به عامل‌های تجسم فضایی، دوران‌ذهنی و جهت‌یابی فضایی

دوره 15، شماره 2، فروردین 1400، صفحه 379-394
ابراهیم ریحانی؛ فرج اله قاسمی؛ زهرا رحیمی

13.

بررسی نقش شیوه آموزش دانشجویان بر ارتقا میزان خلاقیت آنها نمونه موردی، دانشجویان درس درک و بیان محیط در رشته مهندسی معماری

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 428-438
سیداحسان بلادی ده بزرگ؛ محمدهادی کابلی؛ علی اکبر حیدری

14.

بررسی وضعیت موجود آموزش عالی کشاورزی استان خوزستان از منظر رویکرد فراشناختی

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 915-936
مسعود برادران؛ معصومه تقی بیگی؛ امیرحسین علی بیگی

15.

بکارگیری آموزش انتقادی در نظام آموزش معماری (مطالعه موردی کلاس طرح یک معماری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد گرگان)

دوره 13، شماره 3، تیر 1398، صفحه 550-564
سهراب سردشتی؛ مینو شفائی؛ فرهنگ مظفر

16.

تأثیر تدریس به شیوه بحث گروهی بر توانایی استدلال دانش‌آموزان در حل مسائل فیزیک

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 901-913
غلامعلی احمدی؛ منیژه صابری؛ فاطمه احمدی

17.

تأثیر مداخلات آموزشی مبتنی بر الگوهای بدیعه‌پردازی و 5E در عملکرد تحصیلی هندسه دانش‌آموزان

دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 835-846
زهرا کلانترنیا؛ احمد شاهورانی سمنانی؛ محمد حسن بهزادی؛ محسن رستمی مال خلیفه؛ محمدرضا مردان بیگی

18.

تأثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری- فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی

دوره 15، شماره 3، تیر 1400، صفحه 611-622
علیرضا بادله؛ حمیدرضا غلامرضایی

19.

تاثیر آموزش شیمی سبز مبتنی بر فعالیت عملی بر یادگیری و نگرش دانشجو معلمان شیمی

دوره 13، شماره 1، دی 1397، صفحه 213-225
سمیرا میرزایی؛ اعظم انارکی فیروز؛ رسول عبداله میرزائی

20.

تاثیر آموزش مهارت‌های ریاضی در آموزش فیزیک بر ارتقای ارزش تکلیف و کاهش فرسودگی تحصیلی دانش‌آموزان پایه دوازدهم

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 681-688
ناصر کریمی؛ حسین واحدی

21.

توانایی دانش‌آموزان پایه یازدهم در ارزیابی استدلال‌های ریاضی

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 643-656
نرگس یافتیان؛ محمد رضا انصاری

22.

دسته بندی سبک های یادگیری با استفاده از ویژگی های رفتاری و ماشین بردار پشتیبان دو قلو

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 316-326
جلال الدین نصیری؛ امیر محمود میر؛ سمیه فتاحی

23.

رابطه علی متغیرهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری درک مفهومی در دانش آموزان پسر و دختر پایه هشتم

دوره 13، شماره 3، تیر 1398، صفحه 720-726
نیلوفر فرج پور؛ سید عبدالوهاب سماوی؛ موسی جاودان

24.

رهیافتی بر آموزش پویا و هدفمند دروس پایه معماری

دوره 13، شماره 1، دی 1397، صفحه 191-202
بابک مطیعی؛ فاطمه مهدیزاده سراج؛ قادر بایزیدی

25.

سواد ریاضی دانش‌آموزان پایه نهم: پژوهشی براساس آزمون مطالعه پیزا

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 851-867
نرگس یافتیان؛ مریم شایان

اولین صفحه صفحه قبل 1 2 صفحه بعد آخرین صفحه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب