تعداد نشریات | 12 |
تعداد شمارهها | 170 |
تعداد مقالات | 1,598 |
تعداد مشاهده مقاله | 1,951,745 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,479,055 |
1. | آموزش منظورشناسی زبان انگلیسی با رویکرد اجتماعی-فرهنگی | |||
دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 901-909 | ||||
الهه زعفرانیه؛ منصور توکلی؛ عباس اسلامی راسخ | ||||
2. | ارائه الگوی ارزیابی آموزشی مبتنی بر معیار در آتلیههای طراحی معماری | |||
دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 299-314 | ||||
سیما رضائی آشتیانی؛ جمالالدین مهدینژاد | ||||
3. | ارایه مدل طبقه بندی بر اساس سیستم استنتاج فازی و الگوریتم ژنتیک جهت تشخیص اختلال خواندن در دانش آموزان مقطع راهنمایی | |||
دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 439-448 | ||||
فهیمه رضایی؛ راحیل حسینی؛ مهدی مزینانی | ||||
4. | ارتقای تفکر تابعی: شناسایی طرحوارههای پیشنیاز دانشآموزان پایهی هفتم در تعمیم الگوهای شکلی دومتغیره | |||
دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 707-722 | ||||
ربابه افخمی؛ نسیم اصغری؛ علیرضا مدقالچی | ||||
5. | ارزیابی اثربخشی شیوه های استفاده از محرک های بصری در خلاقیت طراحی دانشجویان معماری | |||
دوره 15، شماره 2، فروردین 1400، صفحه 291-304 | ||||
محمدعلی اشرف گنجوئی؛ حمید ندیمی | ||||
6. | ارزیابی تاثیر تکنیک بارش فکری و اسکمپر بر ارتقا خلاقیت مهارت طراحی معماری | |||
دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 689-706 | ||||
مهناز طالبی؛ میرسعید موسوی؛ کامبیز پوشنه | ||||
7. | امکان سنجی کاربرد روشهای نوین تدریس در شرکت ملی صنایع پتروشیمی از دیدگاه مدیران و کارکنان | |||
دوره 15، شماره 4، مهر 1400، صفحه 695-706 | ||||
محمد مجدم؛ زهره خوش نشین؛ سید عبدالله قاسم تبار؛ علی نجفی | ||||
8. | بررسی تأثیر بهکارگیری الگوی گانیه بر میزان بار شناختی بیرونی و توان حل مسأله | |||
دوره 15، شماره 1، دی 1399، صفحه 9-18 | ||||
فردین سالمیان؛ حامد عباسی کسانی؛ محمد حسن امیر تیموری | ||||
9. | بررسی تأثیر روش آموزش استقرایی بر نتایج طراحی در درس طراحی معماری 4 (نمونه موردی: دانشگاه خیام مشهد) | |||
دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 991-1000 | ||||
احمد میرزاکوچک خوشنویس؛ شادی ضیائی | ||||
10. | بررسی تواناییفضایی دانشآموزان دختر و پسر در پایههای دهم و یازدهم با توجه به عاملهای تجسم فضایی، دورانذهنی و جهتیابی فضایی | |||
دوره 15، شماره 2، فروردین 1400، صفحه 379-394 | ||||
ابراهیم ریحانی؛ فرج اله قاسمی؛ زهرا رحیمی | ||||
11. | بررسی نقش شیوه آموزش دانشجویان بر ارتقا میزان خلاقیت آنها نمونه موردی، دانشجویان درس درک و بیان محیط در رشته مهندسی معماری | |||
دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 428-438 | ||||
سیداحسان بلادی ده بزرگ؛ محمدهادی کابلی؛ علی اکبر حیدری | ||||
12. | بررسی وضعیت موجود آموزش عالی کشاورزی استان خوزستان از منظر رویکرد فراشناختی | |||
دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 915-936 | ||||
مسعود برادران؛ معصومه تقی بیگی؛ امیرحسین علی بیگی | ||||
13. | بکارگیری آموزش انتقادی در نظام آموزش معماری (مطالعه موردی کلاس طرح یک معماری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد گرگان) | |||
دوره 13، شماره 3، تیر 1398، صفحه 550-564 | ||||
سهراب سردشتی؛ مینو شفائی؛ فرهنگ مظفر | ||||
14. | تأثیر تدریس به شیوه بحث گروهی بر توانایی استدلال دانشآموزان در حل مسائل فیزیک | |||
دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 901-913 | ||||
غلامعلی احمدی؛ منیژه صابری؛ فاطمه احمدی | ||||
15. | تأثیر مداخلات آموزشی مبتنی بر الگوهای بدیعهپردازی و 5E در عملکرد تحصیلی هندسه دانشآموزان | |||
دوره 14، شماره 4، مهر 1399، صفحه 835-846 | ||||
زهرا کلانترنیا؛ احمد شاهورانی سمنانی؛ محمد حسن بهزادی؛ محسن رستمی مال خلیفه؛ محمدرضا مردان بیگی | ||||
16. | تأثیر مدل آموزش واقعی بر تجسم دیداری- فضایی با توجه به نقش خودکارآمدی فنی دانشجویان فنی و مهندسی پسر در درس رسم فنی | |||
دوره 15، شماره 3، تیر 1400، صفحه 611-622 | ||||
علیرضا بادله؛ حمیدرضا غلامرضایی | ||||
17. | تاثیر آموزش شیمی سبز مبتنی بر فعالیت عملی بر یادگیری و نگرش دانشجو معلمان شیمی | |||
دوره 13، شماره 1، دی 1397، صفحه 213-225 | ||||
سمیرا میرزایی؛ اعظم انارکی فیروز؛ رسول عبداله میرزائی | ||||
18. | تاثیر آموزش مهارتهای ریاضی در آموزش فیزیک بر ارتقای ارزش تکلیف و کاهش فرسودگی تحصیلی دانشآموزان پایه دوازدهم | |||
دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 681-688 | ||||
ناصر کریمی؛ حسین واحدی | ||||
19. | توانایی دانشآموزان پایه یازدهم در ارزیابی استدلالهای ریاضی | |||
دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 643-656 | ||||
نرگس یافتیان؛ محمد رضا انصاری | ||||
20. | دسته بندی سبک های یادگیری با استفاده از ویژگی های رفتاری و ماشین بردار پشتیبان دو قلو | |||
دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 316-326 | ||||
جلال الدین نصیری؛ امیر محمود میر؛ سمیه فتاحی | ||||
21. | رابطه علی متغیرهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری درک مفهومی در دانش آموزان پسر و دختر پایه هشتم | |||
دوره 13، شماره 3، تیر 1398، صفحه 720-726 | ||||
نیلوفر فرج پور؛ سید عبدالوهاب سماوی؛ موسی جاودان | ||||
22. | رهیافتی بر آموزش پویا و هدفمند دروس پایه معماری | |||
دوره 13، شماره 1، دی 1397، صفحه 191-202 | ||||
بابک مطیعی؛ فاطمه مهدیزاده سراج؛ قادر بایزیدی | ||||
23. | سواد ریاضی دانشآموزان پایه نهم: پژوهشی براساس آزمون مطالعه پیزا | |||
دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 851-867 | ||||
نرگس یافتیان؛ مریم شایان | ||||
24. | شناسایی نیازهای دانشجویان کشاورزی در زمینه شایستگیهای حرفهای براساس مدل بوریج و رابطه آن با ساختار اجتماعی آموزش | |||
دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 921-930 | ||||
مسعود سامیان؛ رضا موحدی؛ ابراهیم صالحی عمران؛ حشمت اله سعدی | ||||
25. | شیوههای آموزش بازسازی به دانشجویان معماری، نمونه موردی (کارگاه مقدمات بازسازی، گروه بازسازی پس از سانحه دانشگاه شهید بهشتی | |||
دوره 16، شماره 1، دی 1400، صفحه 157-168 | ||||
علی شرقی؛ حمیدرضا عظمتی؛ سعیده اسدی؛ عبدالمجید خورشیدیان | ||||
|