1.

مطالعه عملکرد دانش آموزان دوره دوم متوسطه در حل یک تکلیف توانایی فضایی با استفاده از نظریه SOLO

صفحه 484-498
سعید حق جو؛ ابراهیم ریحانی

2.

بررسی تاثیر بازیگونگی بر عملکرد تحصیلی افراد با توجه به ویژگیهای فردی مخاطبین

صفحه 499-510
سید امیر حسین حسینی اناری؛ محمود نشاطی

3.

بررسی نقش استفاده از نرم‌افزار اصلاح خودکار در یادگیری زبان انگلیسی

صفحه 511-520
مهرک رحیمی؛ علی شهریاری

4.

تأثیر استفاده از بازی های رایانه ای آموزشی بر تنظیم شناختی هیجان و ذهن آگاهی دانش آموزان

صفحه 521-535
مریم رجبیان ده زیره؛ فریبا درتاج؛ سعید پورورستایی اردکانی؛ صلاح اسمعیلی گوجار

5.

ساخت و رواسازی و پایاسازی و هنجاریابی مقیاس اجتماع پذیری در بازار سنتی ایران به منظور ارتقا آموزش معماری

صفحه 536-549
جمال الدین مهدی نژاد؛ بهرام صالح صدق پور؛ رعنا نجاری

6.

بکارگیری آموزش انتقادی در نظام آموزش معماری (مطالعه موردی کلاس طرح یک معماری کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد گرگان)

صفحه 550-564
سهراب سردشتی؛ مینو شفائی؛ فرهنگ مظفر

7.

کندوکاو و تبیین منطق برنامه درسی مبتنی بر پروژه

صفحه 565-580
مریم یوسفی؛ علیرضا عصاره؛ علی حسینی‌خواه

8.

تدوین الگویی برای برنامه درسی مبتنی بر موک در آموزش عالی با استفاده از نظریه داده بنیاد( مطالعه موردی؛ آموزش عالی ایران)

صفحه 581-593
اسماعیل جعفری؛ کورش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ مرتضی رضایی زاده

9.

شناسایی و رتبه ‏بندی عوامل کلیدی موفقیت دوره‌های آموزش الکترونیکی زبان فارسی به خارجیان از منظر مدرسان دوره

صفحه 594-606
زهرا عباسی

10.

شناسایی عوامل موثر و موانع کاربرد یادگیری الکترونیک در جهت افزایش سلامت روان دانش آموزان مدارس ابتدایی شهرستان کرج (یک مطالعه کیفی)

صفحه 607-616
اقبال زارعی؛ محمد جواهری دانشمند؛ علی اکبر شیخی

11.

تبیین ابقاء دانشجو بر اساس ویژگی های روانشناختی، تجارب قبلی، پیشینه تحصیلی، مهارت های مدیریتی و کامپیوتری در محیط یادگیری الکترونیکی

صفحه 618-625
ناهید اوجاقی؛ زهره اسمعیلی؛ محمد رضا سرمدی؛ بهمن سعیدی پور

12.

مقایسه فرسودگی شغلی در بین دبیران زبان انگلیسی مدارس دولتی و مدرسان زبان آموزشگاههای خصوصی

صفحه 626-637
مهسا بهرامی؛ شهاب مرادخانی

13.

تحلیل شناختی عوامل موثربرکاربرد فناوری اطلاعات بر اساس مدیریت تغییر در وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران

صفحه 638-648
سمانه یارمحمدی؛ فریده اشرف گنجویی؛ علی زارعی

14.

مدل آموزش طراحی معماری مبتنی بر تفکر مشارکتی و تعاملی در ایران

صفحه 649-659
عترت لعل بخش؛ وحید قبادیان؛ شادی عزیزی

15.

بررسی درک رویه ای و ساختاری دانش آموزان دوره متوسطه اول در عبارت های جبری

صفحه 660-671
فاطمه زهرا حیدری؛ نسیم اصغری

16.

کاربرد هوش عاطفی در فرایند آموزش طراحی معماری، جستاری در الزامات رشته معماری از حیث مهارت‌های عاطفی

صفحه 672-686
پریسا هاشم پور؛ معصومه احمدی؛ حمید ندیمی

17.

فراتحلیل نقش کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات (فاوا) در جریان آموزش و یادگیری بر بازده یادگیری

صفحه 687-699
مهدی معینی کیا؛ عادل زاهدبابلان؛ ابراهیم آریانی قیزقاپان؛ زهرا بیگدلی

18.

مرور و بررسی پژوهش های حوزه بازی وارسازی در آموزش الکترونیکی

صفحه 700-712
زهرا بتولی؛ فاطمه فهیم نیا؛ نادر نقشینه؛ فخرالسادات میرحسینی

19.

مقایسه روش های تدریس دستوری و دوسویه بر عملکرد و یادگیری شوت ثابت بسکتبال با تکیه بر مدل جنتایل

صفحه 713-719
سهیلا گوهررخی؛ علیرضا صابری کاخکی؛ مهدی سهرابی؛ مهدی جباری نوقابی

20.

رابطه علی متغیرهای انگیزشی و عملکرد تحصیلی با میانجی گری درک مفهومی در دانش آموزان پسر و دختر پایه هشتم

صفحه 720-726
نیلوفر فرج پور؛ سید عبدالوهاب سماوی؛ موسی جاودان

21.

شناسایی کیفیات فضایی مؤثر بر پرورش هوش‌های چندگانه‌ در فضاهای مدرسه (نمونه موردی: مدارس ابتدایی شهر مشهد)

صفحه 727-742
سمیرا کوثری؛ عباس ترکاشوند


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب