تعداد نشریات | 13 |
تعداد شمارهها | 188 |
تعداد مقالات | 1,849 |
تعداد مشاهده مقاله | 2,426,079 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 1,711,185 |
1. | ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه دهم رشته انسانی (با تاکید بر رویکرد زمینه محور از دیدگاه دبیران این درس در شهر تهران) | |||
دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 327-339 | ||||
غلامعلی احمدی؛ هاله شیخ الاسلامی؛ علیرضا عصاره؛ ابراهیم ریحانی | ||||
2. | ارزشیابی جایگاه مهارتهای تفکر انتقادی در برنامه درسی ریاضیات دوره متوسطه مدارس عادی و تیزهوش | |||
دوره 13، شماره 1، دی 1397، صفحه 40-48 | ||||
مظاهر آبادی؛ ناصر نوشادی؛ احسان ممتحن | ||||
3. | اعتبار سنجی نیمرخ بسامدواژگانی به عنوان ساز وکار سنجش بنای واژگانی در گفتمان نوشتاری | |||
دوره 5، شماره 2، فروردین 1390، صفحه 125-131 | ||||
غلامرضا عباسیان؛ مهدی شیری پریزاد | ||||
4. | بازنماییهای چندگانه: فرایندی مهم در یاددهی و یادگیری کسرها | |||
دوره 4، شماره 4، مهر 1389، صفحه 239-249 | ||||
فرزانه نوروزی؛ شهرناز بخشعلی زاده؛ زینب قربانی سی سخت | ||||
5. | بررسی ارتباط ساختار برنامه آموزشی با بروندادهای پژوهشی دانشکدههای برتر معماری ایران و جهان | |||
دوره 11، شماره 2، فروردین 1396، صفحه 125-132 | ||||
سینا رزاقی اصل؛ مریم فرهادیان | ||||
6. | بررسی تاثیر کاربرد دست سازه های آزمایشگاهی بر کیفیت آموزش فیزیک | |||
دوره 7، شماره 1، دی 1391، صفحه 51-63 | ||||
سمیرا سیدی؛ فاطمه احمدی؛ صادق نصری؛ مسعود صدرالاشرافی | ||||
7. | بررسی مهارت های مورد نیاز مهندسان در برنامه های آموزش مهندسی با استفاده از مدل مهارتی کاتز | |||
دوره 5، شماره 4، مهر 1390، صفحه 221-228 | ||||
سعید هداوند | ||||
8. | بررسی ویژگی های مطلوب برنامه درسی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش(مطالعه موردی:رشته خیاطی) | |||
دوره 11، شماره 4، مهر 1396، صفحه 301-312 | ||||
اسکندر فتحی آذر؛ غلامحسین میکائیلو؛ یوسف ادیب؛ علی اصغر خلاقی | ||||
9. | بررسی ویژگیهای یادگیری دانشجویان رشتههای مهندسی با تأکید بر سبکهای یادگیری و غلبه طرفی مغز | |||
دوره 5، شماره 4، مهر 1390، صفحه 213-220 | ||||
مرضیه امینی؛ احمد علیپور؛ عیسی ابراهیمزاده؛ بهمن زندی؛ مهران فرج الهی | ||||
10. | تاثیر برنامه ی درسی مبتنی بر وبلاگ بر خلاقیت دانش آموزان متوسطه | |||
دوره 7، شماره 3، تیر 1392، صفحه 213-221 | ||||
سمیه گلکاری؛ محسن آیتی؛ میترا راستگومقدم | ||||
11. | تحلیل محتوای کتاب های درسی شیمی دوره متوسطه دوم براساس مولفه های اقتصاد مقاومتی: روش آنتروپی شانون ن | |||
دوره 14، شماره 1، دی 1398، صفحه 49-61 | ||||
حسین معافی؛ فایزه ناطقی؛ علیرضا فقیهی؛ محمد سیفی | ||||
12. | چارچوبی برای طراحی فضای باز در مراکز آموزشی کودکان بر اساس (Seven Cs) با تأکید بر ارتقای یادگیری | |||
دوره 10، شماره 4، مهر 1395، صفحه 305-318 | ||||
مهدی خاکزند؛ سعید بابایی | ||||
13. | طراحی محتوای الکترونیکی برنامه درسی آموزش توسعه پایدار در نظام آموزش عالی- رویکرد کیفی | |||
دوره 12، شماره 1، دی 1396، صفحه 79-93 | ||||
سمیه زارع؛ حسین زینلی پور؛ اقبال زارعی؛ مهدی محمدی | ||||
14. | عوامل مؤثر در کاربرد ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان ابتدایی | |||
دوره 6، شماره 4، مهر 1391، صفحه 267-276 | ||||
عادل زاهدبابلان؛ مهران فرج اللهی؛ محمد همرنگ | ||||
15. | کندوکاو و تبیین منطق برنامه درسی مبتنی بر پروژه | |||
دوره 13، شماره 3، تیر 1398، صفحه 565-580 | ||||
مریم یوسفی؛ علیرضا عصاره؛ علی حسینیخواه | ||||
16. | مربیان در مؤسسات آموزش کشاورزی با توجه به برنامه ریزی آموزشی به چه نوع توسعه دانش - مهارتی نیازمندند؟ | |||
دوره 8، شماره 1، دی 1392، صفحه 23-31 | ||||
مرجان سپه پناه؛ علی اصغر میرک زاده؛ محمد مسعود فرشادیان | ||||
17. | مطالعه تطبیقی محتوای برنامه درسی رشته معماری با معیار روح زمانه | |||
دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 657-670 | ||||
سارا دشت گرد؛ کاوه بذرافکن؛ حیدر جهانبخش | ||||
18. | نیازسنجی آموزش دانش و مهارت کارآفرینی در رشته های علوم انسانی | |||
دوره 6، شماره 4، مهر 1391، صفحه 287-301 | ||||
سعید صفری؛ مهدی سمیع زاده | ||||
19. | واکاوی برنامه درسی کارشناسی ارشد پیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته معماری و مقایسه میزان انطباق آنها بر مولفه های آموزش معماری | |||
دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 833-850 | ||||
عباس صداقتی؛ عیسی حجت | ||||
20. | یک شیوه الگوریتمی برای ایجاد فهم عمیق از ریاضیات با استفاده از روش مباحثه درسی | |||
دوره 7، شماره 1، دی 1391، صفحه 41-50 | ||||
صادق رحیمی شعرباف | ||||
|