1.

ارزشیابی برنامه درسی ریاضی پایه دهم رشته انسانی (با تاکید بر رویکرد زمینه محور از دیدگاه دبیران این درس در شهر تهران)

دوره 13، شماره 2، فروردین 1398، صفحه 327-339
غلامعلی احمدی؛ هاله شیخ الاسلامی؛ علیرضا عصاره؛ ابراهیم ریحانی

2.

ارزشیابی جایگاه مهارتهای تفکر انتقادی در برنامه‌ درسی ریاضیات دوره متوسطه مدارس عادی و تیزهوش

دوره 13، شماره 1، دی 1397، صفحه 40-48
مظاهر آبادی؛ ناصر نوشادی؛ احسان ممتحن

3.

اعتبار سنجی نیمرخ بسامدواژگانی به عنوان ساز وکار سنجش بنای واژگانی در گفتمان نوشتاری

دوره 5، شماره 2، فروردین 1390، صفحه 125-131
غلامرضا عباسیان؛ مهدی شیری پریزاد

4.

بازنمایی‌های چندگانه: فرایندی مهم در یاددهی و یادگیری کسر‌ها

دوره 4، شماره 4، مهر 1389، صفحه 239-249
فرزانه نوروزی؛ شهرناز بخشعلی زاده؛ زینب قربانی سی سخت

5.

بررسی ارتباط ساختار برنامه آموزشی با بروندادهای پژوهشی دانشکده‌های برتر معماری ایران و جهان

دوره 11، شماره 2، فروردین 1396، صفحه 125-132
سینا رزاقی اصل؛ مریم فرهادیان

6.

بررسی تاثیر کاربرد دست سازه های آزمایشگاهی بر کیفیت آموزش فیزیک

دوره 7، شماره 1، دی 1391، صفحه 51-63
سمیرا سیدی؛ فاطمه احمدی؛ صادق نصری؛ مسعود صدرالاشرافی

7.

بررسی مهارت های مورد نیاز مهندسان در برنامه های آموزش مهندسی با استفاده از مدل مهارتی کاتز

دوره 5، شماره 4، مهر 1390، صفحه 221-228
سعید هداوند

8.

بررسی ویژگی های مطلوب برنامه درسی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش(مطالعه موردی:رشته خیاطی)

دوره 11، شماره 4، مهر 1396، صفحه 301-312
اسکندر فتحی آذر؛ غلامحسین میکائیلو؛ یوسف ادیب؛ علی اصغر خلاقی

9.

بررسی ویژگی‌های یادگیری دانشجویان رشته‌های مهندسی با تأکید بر سبک‌های یادگیری و غلبه‌ طرفی مغز

دوره 5، شماره 4، مهر 1390، صفحه 213-220
مرضیه امینی؛ احمد علی‌پور؛ عیسی ابراهیم‌زاده؛ بهمن زندی؛ مهران فرج الهی

10.

تاثیر برنامه ی درسی مبتنی بر وبلاگ بر خلاقیت دانش آموزان متوسطه

دوره 7، شماره 3، تیر 1392، صفحه 213-221
سمیه گلکاری؛ محسن آیتی؛ میترا راستگومقدم

11.

تحلیل محتوای کتاب های درسی شیمی دوره متوسطه دوم براساس مولفه های اقتصاد مقاومتی: روش آنتروپی شانون ن

دوره 14، شماره 1، دی 1398، صفحه 49-61
حسین معافی؛ فایزه ناطقی؛ علیرضا فقیهی؛ محمد سیفی

12.

چارچوبی برای طراحی فضای باز در مراکز آموزشی کودکان بر اساس (Seven Cs) با تأکید بر ارتقای یادگیری

دوره 10، شماره 4، مهر 1395، صفحه 305-318
مهدی خاک‌زند؛ سعید بابایی

13.

طراحی محتوای الکترونیکی برنامه درسی آموزش توسعه پایدار در نظام آموزش عالی- رویکرد کیفی

دوره 12، شماره 1، دی 1396، صفحه 79-93
سمیه زارع؛ حسین زینلی پور؛ اقبال زارعی؛ مهدی محمدی

14.

عوامل مؤثر در کاربرد ارزشیابی توصیفی از دیدگاه معلمان ابتدایی

دوره 6، شماره 4، مهر 1391، صفحه 267-276
عادل زاهدبابلان؛ مهران فرج اللهی؛ محمد همرنگ

15.

کندوکاو و تبیین منطق برنامه درسی مبتنی بر پروژه

دوره 13، شماره 3، تیر 1398، صفحه 565-580
مریم یوسفی؛ علیرضا عصاره؛ علی حسینی‌خواه

16.

مربیان در مؤسسات آموزش کشاورزی با توجه به برنامه ریزی آموزشی به چه نوع توسعه دانش - مهارتی نیازمندند؟

دوره 8، شماره 1، دی 1392، صفحه 23-31
مرجان سپه پناه؛ علی اصغر میرک زاده؛ محمد مسعود فرشادیان

17.

مطالعه تطبیقی محتوای برنامه درسی رشته معماری با معیار روح زمانه

دوره 14، شماره 3، تیر 1399، صفحه 657-670
سارا دشت گرد؛ کاوه بذرافکن؛ حیدر جهانبخش

18.

نیازسنجی آموزش دانش و مهارت کارآفرینی در رشته‏ های علوم انسانی

دوره 6، شماره 4، مهر 1391، صفحه 287-301
سعید صفری؛ مهدی سمیع ‏زاده

19.

واکاوی برنامه درسی کارشناسی ارشد پیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته معماری و مقایسه میزان انطباق آنها بر مولفه های آموزش معماری

دوره 13، شماره 4، مهر 1398، صفحه 833-850
عباس صداقتی؛ عیسی حجت

20.

یک شیوه الگوریتمی برای ایجاد فهم عمیق از ریاضیات با استفاده از روش مباحثه درسی

دوره 7، شماره 1، دی 1391، صفحه 41-50
صادق رحیمی شعرباف



سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب