آبادی, مظاهر, نوشادی, ناصر, ممتحن, احسان. (1397). ارزشیابی جایگاه مهارتهای تفکر انتقادی در برنامه‌ درسی ریاضیات دوره متوسطه مدارس عادی و تیزهوش. فناوری آموزش, 13(1), 40-48. doi: 10.22061/jte.2018.2997.1764
مظاهر آبادی; ناصر نوشادی; احسان ممتحن. "ارزشیابی جایگاه مهارتهای تفکر انتقادی در برنامه‌ درسی ریاضیات دوره متوسطه مدارس عادی و تیزهوش". فناوری آموزش, 13, 1, 1397, 40-48. doi: 10.22061/jte.2018.2997.1764
آبادی, مظاهر, نوشادی, ناصر, ممتحن, احسان. (1397). 'ارزشیابی جایگاه مهارتهای تفکر انتقادی در برنامه‌ درسی ریاضیات دوره متوسطه مدارس عادی و تیزهوش', فناوری آموزش, 13(1), pp. 40-48. doi: 10.22061/jte.2018.2997.1764
آبادی, مظاهر, نوشادی, ناصر, ممتحن, احسان. ارزشیابی جایگاه مهارتهای تفکر انتقادی در برنامه‌ درسی ریاضیات دوره متوسطه مدارس عادی و تیزهوش. فناوری آموزش, 1397; 13(1): 40-48. doi: 10.22061/jte.2018.2997.1764


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب