آمار

تعداد نشریات11
تعداد شماره‌ها227
تعداد مقالات2,293
تعداد مشاهده مقاله3,559,863
تعداد دریافت فایل اصل مقاله2,603,928

1.

شناسایی عوامل طبیعی ارزشمند به روش VPS1 از نظر کودکان به منظور ارایه چهارچوبی برای سازماندهی فضایی حیاط مدرسه

صفحه 1-14
نسرین احمدپورسامانی؛ علیرضا فارسی محمدی پور؛ سیدمحمد بهروز

2.

نقش «آموزش بازی محور» در آموزش طراحی معماری (نمونه موردی: طرح معماری یک کارشناسی )

صفحه 15-24
مینو شفایی

3.

سنتزپژوهی عوامل کلیدی موفقیت یادگیری الکترونیکی: ارائه یک الگو

صفحه 25-39
حامد عباسی کسانی؛ غلامرضا شمس

4.

ارزشیابی جایگاه مهارتهای تفکر انتقادی در برنامه‌ درسی ریاضیات دوره متوسطه مدارس عادی و تیزهوش

صفحه 40-48
مظاهر آبادی؛ ناصر نوشادی؛ احسان ممتحن

5.

کاربرد فنون داده‌کاوی برای پیش‌بینی وضعیت سلامت روان دانشجویان با هدف بهبود وضعیت آموزش

صفحه 49-62
حمیدرضا کوشا؛ ثناء دنگ کوب؛ امیرعباس برزنونی

6.

فراتحلیل اثربخشی آموزش‌های از راه دور در فعالیت‌های یاددهی-یادگیری آموزش عالی

صفحه 63-73
افشین موسوی چلک؛ حسن کاویانی

7.

اعتلای روند آموزش فنی‌حرفه ای در ایران

صفحه 74-86
محمدصادق طاهرطلوع دل؛ سیده اشرف سادات؛ راضیه علی دهی راوندی

8.

ارزشیابی محتوای دوره‌های آموزش الکترونیکی دانشگاه‌های تحت استاندارد اسکورم

صفحه 87-97
ندا غضنفری؛ علیرضا بادله

9.

مدلسازی و ارزیابی کارایی و هزینه‌های استفاده از آموزش الکترونیکی جهت افزایش خبرگی در سازمان‌ها

صفحه 98-109
احمد حبیبی زاد نوین

10.

تبین اصول حاکم بر اجرای مطلوب درس پژوهی: مطالعه‌ی موردی استان مازندران

صفحه 110-119
امیر پوراحمدعلی؛ علی اکبر شیخی فینی؛ حسین زینلی پور؛ صمد ایزدی

11.

طراحی چهارچوبی برای آموزش مهارت فنی و حرفه‌ای به دانش‌آموزان متوسطه دوم شاخه نظری: یک مطالعه کیفی

صفحه 120-134
احد نویدی؛ سید علی خالقی نژاد؛ علی اصغر خلاقی

12.

تحلیل محتوای متون درسی زبان‌فارسی (آموزش زبان ‌فارسی به غیرفارسی‌زبانان) از نظر تناسب آنها با سن زبان‌آموزان

صفحه 135-144
زینب باقری نجف اباد؛ جلال رحیمیان

13.

شناسایی قوت‌ها، ضعف‌ها، فرصت‌ها و تهدیدهای برنامه های درسی مبتنی بر MOOC در آموزش عالی ایران

صفحه 145-156
اسماعیل جعفری؛ کوروش فتحی واجارگاه؛ محبوبه عارفی؛ مرتضی رضایی زاده

14.

معنویت‌گرایی در محیط کار دانشگاه و اثربخشی رهبری گروه‌های آموزشی

صفحه 157-164
زهرا کاشانیها؛ فاطمه خالوندی

15.

ارزیابی نظام یاددهی و یادگیری در آموزش عالی الکترونیکی، مورد مطالعه: دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه تهران

صفحه 165-177
خدایار ابیلی؛ فاطمه نارنجی ثانی؛ زینب السادات مصطفوی

16.

سیر تکوین مدل های ارزیابی آمادگی آموزش الکترونیک: از شکاف دیجیتال تا فاصله طراحی-واقعیت

صفحه 178-190
نسیبه پوطی؛ حسین مرادی مخلص؛ جمشید حیدری

17.

رهیافتی بر آموزش پویا و هدفمند دروس پایه معماری

صفحه 191-202
بابک مطیعی؛ فاطمه مهدیزاده سراج؛ قادر بایزیدی

18.

مقایسه تأثیر آموزش مبتنی‌بر فاوا با آموزش سنتی بر اشتیاق تحصیلی دانش‌آموزان

صفحه 203-212
بهاره عزیزی نژاد؛ فریدون الله کرمی

19.

تاثیر آموزش شیمی سبز مبتنی بر فعالیت عملی بر یادگیری و نگرش دانشجو معلمان شیمی

صفحه 213-225
سمیرا میرزایی؛ اعظم انارکی فیروز؛ رسول عبداله میرزائی

20.

بررسی وضعیت موجود برنامه درسی کارشناسی ارشد تکنولوژی آموزشی از دیدگاه دانشجویان

صفحه 226-233
محمد رحمان پور؛ محمدجواد لیاقتدار؛ فریدون شریفیان؛ مهران رضایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. طراحی و پیاده سازی از سیناوب