1.

مقایسه کارایی ترجمه ماشینی برای آموزش مهارت های درک مطلب در انگلیسی برای اهداف آکادمیک

صفحه 1-18
وحیدرضا میرزائیان؛ مجتبی مقصودی

2.

تاثیر یادگیری مبتنی بر مسئله برخط و حضوری بر تمایل زبان آموزان به برقراری ارتباط، احساس خودکارآمدی، و اضطراب کلاس درس

صفحه 19-36
سعید مسلمی نژاد آرانی؛ عباسعلی زارعی؛ عبدالله سارانی

3.

هویت حرفه‌ای معلمان زبان انگلیسی به عنوان پیش‌بینی‌کننده استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات: کاربردها، چالش‌ها و راه‌حل‌ها

صفحه 37-54
مریم ضرابی؛ مجتبی محمدی؛ زهره سیفوری

4.

تاثیر همتاارزیابی مبتنی بر وب بر مهارت های یادگیری خودراهبری دانشجویان

صفحه 55-66
محسن باقری؛ فاطمه صحرایی؛ مرمر خانمحمدی

5.

ارزیابی تفکر تبدیلات هندسی دانشجو معلمان: تحلیل مبتنی بر نظریه ون هیلی با استفاده از روش علوم شناختیِ ردیاب چشم

صفحه 67-88
مجتبی قربانی؛ فاطمه سادات ایزدی؛ ستاره سادات روشن؛ رضا ابراهیم پور

6.

فراشناخت دنیای مجازی: رمز گشایی قدرت فناوری های XR برای تحول تجربه یادگیری دانشجویان زبان انگلیسی

صفحه 89-110
اسمعیل علی سلیمی

7.

خود تنظیمی و مشارکت چقدر نتایج یادگیری را پیش‌بینی می‌کنند؟ بررسی کلاس‌های آنلاین انگلیسی در یک دانشگاه ایرانی

صفحه 111-130
رضا نجاتی

8.

تاثیر آموزش نرم‌افزار بر خلاقیت معماری: یافتن روش و زمان مناسب برای آموزش نرم‌افزار به دانشجویان معماری

صفحه 131-148
سید محمدعلی احمدی طباطبایی؛ سید محسن موسوی

9.

ذهنیت رشد زبان‌آموزان: آیا محتوای ترکیبی بازی‌‌گونه/تعاملی می‌تواند تفاوت ایجاد کند؟

صفحه 149-166
زری سعیدی؛ نیلوفر نیکوبین

10.

تقویت ظرفیت یادگیری زبان به کمک رایانه با پیچ و تاب زیست محیطی: تأثیر یک تکلیف مبتنی بر رویکرد زبان شناسی زیست محیطی به کمک فناوری در تقویت دیدگاه های پایدار زیست محیطی در بین فراگیران زبان انگلیسی

صفحه 167-190
سارا سادات حسینی؛ حسن سلیمانی؛ فاطمه همتی؛ جعفر افشین فر

11.

بررسی رابطه‌ی بین انواع حمایت اجتماعی با درگیرسازی تحصیلی از طریق نقش میانجی و تعدیل‌کنندگی اضطراب فناوری طی دوره کرونا

صفحه 191-212
مصطفی نورالهی؛ حسین زنگنه؛ مریم پورجمشیدی

12.

توسعه مواد آموزش الکترونیکی بر اساس تئوری بار شناختی برای بهبود سطوح یادگیری دانش‌آموزان در آموزش آنلاین فیزیک

صفحه 213-226
زهرا راه بر؛ فاطمه احمدی کلاته احمد؛ مودت سعیدی

13.

بررسی تاثیر گوگل داک بر یادگیری لغت در دوره‌های تخصصی زبان انگلیسی

صفحه 227-248
زهرا چراغی؛ هنگامه عمرانپور؛ عطیه مطهری نژاد؛ فاطمه مقیسه

14.

شناسایی و تبیین مهارت های اعضای هیئت علمی جهت آموزش مجازی در دوره پسا کرونا: ارائه یک الگوی مفهومی

صفحه 249-270
امیر فاضل؛ آزین هرندی

15.

بررسی نقش سواد اطلاعاتی، سواد دیجیتال و خودکارآمدی ICT دانشجومعلمان در تدریس

صفحه 271-286
عباس رمضانی؛ زهرا طالبی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب